Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Τα… θέλω του Νικήτα

kaklamanis-nikitas-kentrinews

Μήνυμα στο εσωτερικό της ΝΔ, αλλά και προς το Μαξίμου, έστειλε ο γαλάζιος βουλευτής Νικήτας Κακλαμάνης, σχετικά με την υποψηφιότητά του για το δήμο της Αθήνας. Όπως δήλωσε, στο Βήμα FM, θέλει και θα είναι υποψήφιος δήμαρχος και μάλιστα θα επιδιώξει να δει τον πρωθυπουργό για να τους εξηγήσει τους λόγους αυτής της απόφασής του.
Σχολιάζοντας τις πληροφορίες ότι η ΝΔ δυσκολεύεται να βρει υποψήφιο για την Αθήνα, είπε : “Γιατί δεν θέλουν εμένα. Βεβαίως, σημασία έχει στους πολιτικούς όχι ποια είναι η αποδοχή τους μέσα στο στενό κομματικό γήπεδο, αλλά μέσα στην κοινωνία. Αν ήξερα ποιοι χειρίζονται το θέμα, θα σας έδινα ξεκάθαρη απάντηση, ποιος δεν με θέλει. Δεν γνωρίζω, όμως”.
Ο τέως δήμαρχος είπε πως “άσχετα με όλη την περιγραφή της υποψηφιότητάς μου, θεωρώ ότι λόγοι πολιτικού fair play με οδηγούν και θα το πράξω να ζητήσω να δω τον κ. Σαμαρά και να μιλήσω μαζί του. Μόνο με τον κ. Σαμαρά, όμως. Οι δυο μας”.
Ο κ. Κακλαμάνης είπε ότι δεν έχει αλλάξει τίποτα και εξακολουθεί να ισχύει στο ακέραιο η υποψηφιότητά του για το δήμο της Αθήνας. “Η υποψηφιότητά μου έχει ανακοινωθεί. Δεν είναι ότι περιμένω κάτι, αλλά δεν έχω κανένα λόγο να βιάζομαι και κυρίως θέλω να ξεκαθαρίσω – που δεν το βλέπω εύκολα να ξεκαθαρίζει – ότι δεν υπάρχει ένα στο εκατό να γίνουν εξελίξεις πολιτικές που να με κάνουν να αλλάξω άποψη. Αλλά όχι τελευταία στιγμή, δεν πρόκειται τελευταία στιγμή να αλλάξω άποψη. Προτεραιότητά μου είναι η Αθήνα” τόνισε.

kentrinews.gr