Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΜΕΛΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΡΕΙΑΣ Σχετικά με την απόφαση διαγραφής του Δημάρχου Άργους Μυκηνών Δημήτρη Καμπόσου, από τη Νέα Δημοκρατία

Άργος, 8/6/2018
Ανακοίνωση
«Σχετικά με την απόφαση διαγραφής του Δημάρχου Άργους Μυκηνών Δημήτρη Καμπόσου, από τη Νέα Δημοκρατία»
Ως μέλη της παράταξης «Αλλαγή Πορείας»   του Δημήτρη Καμπόσου , θεωρούμε βεβιασμένη και άδικη την απόφαση του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας να διαγράψει ένα σημαίνον πολιτικό πρόσωπο και έναν άκρως επιτυχημένο αυτοδιοικητικό όπως, ο Δημήτρης Καμπόσος.
Τα σπουδαία έργα που έχει υλοποιήσει η δημοτική αρχή του Δημήτρη Καμπόσου στον Δήμο Άργους Μυκηνών καταστούν σαφές πως πρόκειται για έναν Δήμαρχο που στηρίζει την πολιτική του οντότητα στις πράξεις και όχι στα λόγια.
Δηλώνουμε ότι, αυτή η άδικη διαγραφή δεν επηρεάζει σε καμία περίπτωση την ενότητα της παράταξης μας, η οποία είναι αρραγής και ενωμένη.
Η παράταξη μας θα αγωνιστεί για την πρόοδο του τόπου,  ώστε να σταματήσει η κατρακύλα, η οποία πηγάζει από την διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
                                            Τα μέλη της παράταξης
«Αλλαγή Πορείας»
του
Δημάρχου μας Δημήτρη Καμπόσου


Allagh Poreias

Δήλωση δημάρχου Άργους Μυκηνών για διαγραφή απο τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ


Δήλωση Δημάρχου Άργους Μυκηνών & Προέδρου της ΠΕΔ Πελοποννήσου κ. Δημήτρη Καμπόσου

«Ενημερώθηκα πριν λίγο για την απόφαση του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη να με διαγράψει από το κόμμα . Είναι κάτι που με λυπεί βέβαια αλλά δεν αισθάνομαι ότι έχω διαπράξει κάποιο έγκλημα για να ντρέπομαι.
Δεν συμφωνώ με όσα λέει και πράττει ο δήμαρχος της Θεσσαλονίκης και απαιτώ όλοι να σεβαστούν την πατρίδα μου όπως σεβόμαστε και εμείς τους άλλους.
Παραμένω σταθερός στις ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και του ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΛΟΓΟΥ.
Παραμένω πιστός εργάτης της πατρίδας μου και του λαού που με όρισε να τον υπηρετώ.»
Ο Δήμαρχος Άργους Μυκηνών Δημήτρης Καμπόσος


Γραφείο_Τύπου Δήμου_Άργους_Μυκήνων

Το σημαντικό είναι ότι, ο Καμπόσος διεγράφη από τη ΝΔ. Έστω και με… χρονοκαθυστέρηση



Του Νίκου Φυλάγγελου

Η είδηση περί της διαγραφής του Δημήτρη Καμπόσου από τη Νέα Δημοκρατία, με “εντολή Κυριάκου Μητσοτάκη”, ακούγεται ως μια προαναγγελθείσα… εκτέλεση.
Και είναι.
Ο Δήμαρχος Άργους είχε προκαλέσει σάλο με την προ εβδομάδων εξοργιστική τοποθέτησή του για τον προπηλακισμό του Δημάρχου Θεσσαλονίκης,

Μεγάλη φωτιά ξέσπασε στην Πύλο

https://www.eleftherostypos.gr/wp-content/uploads/2018/06/1-5-750x375.jpg
Μεγάλη φωτιά βρίσκεται σε εξέλιξη στην Πύλο και βρίσκεται πολύ κοντά σε κατοικημένες περιοχές αλλά και στον αρχαιολογικό χώρο. 
Η πυρκαγιά φαίνεται να ξεκίνησε από το νεκροταφείο της Πύλου και από την περιοχή του παλιού Νοσοκομείου, ενώ σε πολύ κοντινή απόσταση βρίσκεται και το Κέντρο Υγείας Πύλου. Ηδη στο σημείο βρίσκονται ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις με 25 πυροσβέστες,10 οχήματα, τρία αεροσκάφη και ένα ελικόπτερο.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι φλόγες έχουν περάσει στο εσωτερικό του Κάστρου και κινδυνεύει ο αρχαιολογικός χώρος.

ΘΑΡΡΟΣ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2018.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2018.
Α1. ΠΕΡΙΛΗΨΗ
.
Ο Δ. Ν. Μαρωνίτης σε άρθρο του διερευνά τη σημασία και τη σχέση των όρων «παιδεία» και «εκπαίδευση» .  Αναφέρεται στην ιστορική πορεία της έννοιας της παιδείας από την αρχαιότητα ως ανατροφή των παιδιών  και ως μέτρο γνώσης , αρετής και επιστήμης, ενώ ο όρος «εκπαίδευση» παρουσιάζεται ως διδασκαλία. Οι όροι δεν είναι ούτε συνώνυμοι  ούτε ισοδύναμοι καθώς βρίσκονται ταυτόχρονα σε συμφωνία και αντιπαλότητα με κοινό τους στοιχείο τη γνώση ως θεσμοθετημένη μάθηση. Διαφέρουν όμως,  γιατί η παιδεία αποτελεί μέθοδο και η εκπαίδευση πράξη γι αυτό και η πρώτη πρέπει να είναι προαιρετικά και η δεύτερη υποχρεωτική.
                                                                                                                           (109 λέξεις)
Β. 1.  Λάθος, Λάθος, Σωστό, Λάθος, Σωστό.
Β.2. α. Τρόπος ανάπτυξης παραγράφου:  σύγκριση – αντίθεση:  συγκρίνονται οι όροι «παιδεία» και «εκπαίδευση»  ως προς τη φύση και τον προορισμό τους. Ως προς τη φύση τους η μεν παιδεία αποτελεί μέθοδο, ενώ η εκπαίδευση πράξη, γι αυτό η παιδεία οφείλει να είναι ελεύθερη και  προαιρετική ,ενώ η εκπαίδευση καθορισμένη και υποχρεωτική.
Β. 2.β.  Ωστόσο = αντίθεση, επομένως = συμπέρασμα, προκειμένου=  σκοπός, που πάει να πει ότι = διευκρίνιση, κυρίως = έμφαση.
Β. 3. Ανιχνεύονται = εντοπίζονται , διακρίνονται , ανακαλύπτονται
         Συνάπτεται     =  σχετίζεται , ενώνεται , συναρμόζεται, συνδέεται
         Εμφανίζεται  = παρουσιάζεται, φανερώνεται
        Συντελεστών  = παραγόντων , παραμέτρων
         Προφανείς    = πρόδηλοι, ολοφάνεροι ,φανεροί
      γ. αναβαθμίζεται – υποβαθμίζεται, υποβιβάζεται
          μεταγενέστερη – προγενέστερη
          επιτρέπουν  - απαγορεύουν
          ιδιωτική – δημόσια
         διαφορές – ομοιότητες
Β. 4. α. εναλλάσσονται, ανιχνεύονται, αναβαθμίζεται , θεωρείται
         β.  με την παθητική φωνή , έχουμε παθητική σύνταξη, επομένως δεν επιθυμούμε ( δεν ξέρουμε,  δεν μας ενδιαφέρει ή δεν έχει σημασία) ποιος έκανε την πράξη. Με τη χρήση της ο λόγος γίνεται πιο απρόσωπος, πιο τυπικός και επίσημος ενώ προσδίδεται ποικιλία στην πλοκή των νοημάτων.
Γ.1.  ΑΡΘΡΟ = ΤΊΤΛΟΣ  πχ  :  Ένα σχολείο που να μας αξίζει, Το σχολείο που δικαιούμαστε, Το σχολείο του 21ου αιώνα….
Πρόλογος:  Ακούμε συχνά τους μεγαλύτερους να κατηγορούν τους μαθητές πως δεν αγαπούν το σχολείο, πως το θεωρούν  βαρετό και παρωχημένο και πως κάνουν οτιδήποτε για να αποφύγουν το μάθημα και την παραμονή στο χώρο του σχολείου.  Αυτή η θεώρηση είναι πρόχειρη , βεβιασμένη και μακριά από την ψυχολογία και τα προβλήματα των μαθητών. Η αλήθεια είναι πως πολλοί μαθητές επιζητούν ένα διαφορετικό σχολείο, ένα σχολείο δημιουργικό που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες μιας παγκοσμιοποιημένης  και ραγδαία εξελισσόμενης κοινωνίας.
Κύριο μέρος:  Α. Γιατί το σχολείο οφείλει να ασκεί και παιδευτική λειτουργία;
·        Στόχος η δημιουργία ελεύθερα σκεπτόμενων, δημοκρατικών πολιτών που να διαθέτουν το αξιακό σύστημα εκείνο που θα τους επιτρέπει να συνδιαμορφώνουν το μέλλον τους με βάση τις δημοκρατικές αξίες του διαλόγου, της κριτικής σκέψης, της ανεκτικότητας. Το σχολείο οφείλει να εκπαιδεύσει για να προλάβει ή και να αντιμετωπίσει τις προκαταλήψεις και τη μετάδοση στερεοτύπων  ( πχ ρατσισμού) που θα δυσχεράνουν την κοινωνικοποίηση των μαθητών σε ένα περιβάλλον παγκοσμιοποιημένο και πολυπολιτισμικό σαν κι αυτό που θα κληθούν να ζήσουν οι σύγχρονοι  νέοι. 
·        Η παιδευτική λειτουργία  του σχολείου θα καλλιεργήσει κοινωνικές αξίες αλληλοαποδοχής, κατανόησης, ανεκτικότητας, σεβασμού των δικαιωμάτων όλων των ανθρώπων , προστασία των ευάλωτων , συνεργασία με ανθρώπους διαφορετικούς.  Η καλλιέργεια αυτών των αξιών θα συμβάλλει στην κοινωνική συνοχή και στην πρόοδο της κοινωνίας καθώς θα στοχεύει στην αξιοποίηση των περισσότερων πολιτών και στην άμβλυνση των ανισοτήτων. Άλλωστε, σύμφωνα με τον Αριστοτέλη ( Πολιτικά) οι στόχοι για ευημερία της κοινωνίας περνούν μέσα από την διαπαιδαγώγηση των παιδιών σε κοινές αξίες.
·        Ενίσχυση της αυτοαντίληψης του μαθητή. Η παιδευτική λειτουργία θα βοηθήσει το παιδί να μάθει να ανακαλύπτει μόνο του τη γνώση, να ερευνά, να χτίζει μια προσωπικότητα με πίστη στις δυνάμεις του ως φορέα δημιουργίας του μέλλοντος του.
                     Β. ΤΡΟΠΟΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ  ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
·        Δια βίου εκπαίδευση των εκπαιδευτικών , συνεχής επιμόρφωση, ‘ώστε να καθίστανται ικανοί να διαχειριστούν τα πολύπλοκα προβλήματα της σύγχρονης πραγματικότητας. Κατάρτιση των εκπαιδευτικών στην Εκπαίδευση για τα δικαιώματα του παιδιού, ώστε μέσα από την πράξη να καλλιεργούνται και να διασφαλίζονται. Εκπαίδευση του εκπαιδευτικού δυναμικού σε ζητήματα παιδαγωγικής , ψυχολογίας και μαθησιακών δυσκολιών για να αντιμετωπίζονται καλύτερα τα αντίστοιχα ζητήματα.
·        Οι μαθητικές κοινότητες να γίνουν κύτταρα πολιτισμού, εθελοντισμού , γνώσης και πράξης. Να καλλιεργούν  τη δημοκρατικής συνείδηση των μαθητών και να τους μυούν στην συμμετοχή. Οι μαθητικές κοινότητες πρέπει να πρωτοστατούν στις κοινωνικές δράσεις, στην εθελοντική προσφορά, στην αναγνώριση των προβλημάτων όχι μόνο του σχολείου αλλά και του τόπου τους και στις προτάσεις αντιμετώπισής τους.
·        Το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία. Το σχολείο οφείλει να γίνει κύτταρο πολιτισμού της περιοχής του: να διοργανώνει εκδηλώσεις καλώντας ανθρώπους των Τεχνών , των Γραμμάτων και των επιστημών με συμμετοχή των πολιτών της περιοχής, να συμμετέχει σε εθελοντικές δράσεις του Δήμου του, να συμμετέχει σε μαθητικούς διαγωνισμούς ( αθλητικούς, πολιτιστικούς, καλλιτεχνικούς, ρητορικούς), να καλλιεργεί τη θεατρική αγωγή, να μελετά και να προστατεύει τα μνημεία της περιοχής του, να έχει έντονη δράση στον τομέα της προστασίας του περιβάλλονοτος.

Επίλογος:  Ο Nelson Mandela είχε πει  : « Η εκπαίδευση είναι το ισχυρότερο όπλο που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να αλλάξεις τον κόσμο». Αν πιστεύουμε πως ο κόσμος που έχουμε δεν χρειάζεται να αλλάξει, τότε απλά θα πρέπει να συμβιβαστούμε με τον τρόπο που λειτουργεί το σχολείο μέχρι σήμερα. Αν όμως   πιστεύουμε ότι  ήρθε η ώρα για ανάταση του κόσμου μας, τότε οφείλουμε να αλλάξουμε το σχολείο. Να δημιουργήσουμε ένα σχολείο ελεύθερο, δημοκρατικό, δημιουργικό, ένα σχολείο που μας αξίζει… 


Giota Baga




Παγκόσμια Ημέρα κατά των Εγκεφαλικών Όγκων (World Brain Tumor Day)


 
Η 8η Ιουνίου κάθε χρόνο είναι αφιερωμένη στους πάσχοντες από εγκεφαλικούς όγκους και τις οικογένειές τους.... Η Παγκόσμια Ημέρα κατά των Εγκεφαλικών Όγκων (World Brain Tumor Day) ξεκίνησε το 2000 με πρωτοβουλία της γερμανικής μη κερδοσκοπικής οργάνωσης

Πέτρος Τατούλης: Καλή επιτυχία σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες


http://www.arcadiaportal.gr/sites/default/files/styles/large/public/tatoulis_3.jpg?itok=AjL9G_Ff
Τις ευχές του για καλή επιτυχία στους μαθητές και στις μαθήτριες που δίνουν το δικό τους αγώνα στις Πανελλήνιες εξετάσεις έδωσε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης

Πέτρος Τατούλης: Έργα στο Βαλτεσινίκο, στη Δημητσάνα, στην Πλάκα και στο Δήμο Νότιας Κυνουρίας πέρασαν στο Περιφερειακό Συμβούλιο



 https://static.panoramio.com.storage.googleapis.com/photos/large/18949116.jpg
Σημαντικά έργα που αφορούν στην Περιφερειακή Ενότητα Αρκαδίας πέρασαν στην προχθεσινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου παρουσία του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη. Πρόκειται για την τοποθέτηση συνθετικού χλοοτάπητα και βελτίωση των αθλητικών εγκαταστάσεων στο γήπεδο Δημητσάνας ύψους 250 χιλιάδων ευρώ, για ανακατασκευή γηπέδου καλαθοσφαίρισης στο Δημοτικό Σχολείο στο Βαλτεσινίκο ύψους 17 χιλιάδων ευρώ και κατασκευή γηπέδου αντισφαίρισης στο Δήμο Νότιας Κυνουρίας ύψους 60 χιλιάδων ευρώ, αλλά και για την επισκευή και συντήρηση υποθαλάσσιου ηλεκτροφωτισμού στο Λιμάνι Πλάκας Λεωνιδίου στο Δήμο Νότιας Κυνουρίας ύψους 15.000 ευρώ.

Γραφείο Τύπου Περιφέρειας Πελοποννήσου



Επιμορφωση υποψηφίων τεχνικών ψυκτικών εγκαταστάσεων


 Αποτέλεσμα εικόνας για περιφερεια πελ
Ανακοινώνεται από την Περιφέρεια Πελοποννήσου η έναρξη διεξαγωγής εξετάσεων κατόπιν της από 31/5/2018 επιμόρφωσης των μελών της εξεταστικής επιτροπής που πραγματοποιήθηκε στην Καλαμάτα, για την διενέργεια εξετάσεων υποψηφίων τεχνικών ψυκτικών εγκαταστάσεων, σύμφωνα με την Φ5α/1351/23-5-2018 Απόφαση του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου. Οι εν λόγω εξετάσεις διενεργούνται για τις ειδικότητες των τεχνικών ψυκτικών εγκαταστάσεων του Π.Δ. 1/2013 καθώς και η αξιολόγηση για την χορήγηση πιστοποιητικών κατηγορίας Ι και ΙΙ του κανονισμού ΕΕ2015/2016 από τον ΕΟΠΠΕΠ.
Παρακαλούνται οι Διευθύνσεις Ανάπτυξης των Π.Ε. Πελοποννήσου να ενημερώσουν τους ενδιαφερομένους για υποβολή δικαιολογητικών στα Τμήματα Επαγγέλματος του τόπου διαμονής ή επαγγελματικής δραστηριότητάς τους.

Ο ΚΑΤΑΡΑΚΤΗΣ ...


Εμφάνιση ο καθηγητής Οφθαλμολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης  κ Κοζομπόλης.JPG 

                                                                                                Αθήνα  8 Ιουνίου 2018



                                      ΔΕΛΤΙΟ          ΤΥΠΟΥ
Είστε άνω των 60 χρόνων και εμφανίζονται  τα πρώτα προβλήματα στην  ανάγνωση και την παρακολούθηση τηλεόρασης;
Ο καταρράκτης σας «χτυπά την πόρτα της όρασης» και ήρθε η ώρα για επίσκεψη στον οφθαλμίατρο σας, καθώς  πλέον  η παλιά αντίληψη ότι ο καταρράκτης πρέπει

Προσκληση Δ. Σ. Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
 ΝΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΔΗΜΟΣ  ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ-ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ 

Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου                      Ξυλόκαστρο 7 Ιουνίου 2018 
                                                       Αριθμ.Πρωτ. 5602

     Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η 



       Σας καλούμε στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης, που θα πραγματοποιηθεί τη ΔΕΥΤΕΡΑ 11  ΙΟΥΝΙΟΥ 2018 & ΩΡΑ 20:30΄  στην αίθουσα συνεδριάσεων του Κέντρου Νεότητας Ξυλοκάστρου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010 για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:   

1.   Έγκριση μετακίνησης Δημάρχου, Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου, Αντιδήμαρχου Πολιτισμού και ενός (1) δημοτικού συμβούλου  στην Κίνα,  με σκοπό την προώθηση των σχετικών διαδικασιών για την αδελφοποίηση του Δήμου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης με την πόλη LONGQUAN, επαρχίας ZHEJIANG, Λ.Δ. ΚΙΝΑΣ- Τροποποίηση προϋπολογισμού-Διάθεση πίστωσης. 
2.   Αποδοχή επιχορήγησης για εξόφληση ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων προς τρίτους- Τροποποίηση προϋπολογισμού
3.   .Έγκριση εκτέλεσης έργου ΄΄ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΟΔΩΝ (ΛΑΚΚΟΥΒΕΣ) ΔΗΜΟΥ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ-ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ΄΄ – πρώην ΣΑΤΑ 2018 & ΚΑΠ.
4.   Έγκριση πρωτόκολλων παραλαβής υπηρεσιών-προμηθειών.

  Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ  ΤΟΥ  ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

 

                                    ΗΛΙΑΣ ΝΙΑΡΡΟΣ