Χρειάστηκε να περάσουν 14 χρόνια με προβλήματα, καθυστερήσεις, αλλαγές στις συμβάσεις και τις ανάδοχες εταιρείες κατασκευή του έργου, ακυρώσεις και αναβολές προκειμένου οι κάτοικοι των Δήμων Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης και Αιγιαλείας, να δουν τις αμαξοστοιχίες του ΟΣΕ να συνδέουν τις πόλεις και τα χωριά τους.
«Κάλλιο αργά παρά ποτέ» λέει μια παλιά παροιμία... Πράγματι την Τρίτη το πολύπαθο όσο και αναζοωγόνο για τις τοπικές κοινωνίες της Δυτικής Κορινθίας και της Αιγιαλείας, έργο της κατασκευής της διπλής σιδηρογραμμικής γραμμής Κιάτο - Αίγιο, συνολικού μήκους 71 χιλιομέτρων, είναι πλέον πραγματικότητα.
![Η εικόνα ίσως περιέχει: 4 άτομα, άτομα στέκονται και κουστούμι](https://scontent.fath6-1.fna.fbcdn.net/v/l/t1.0-9/108553761_1665781776911576_424881553214482417_n.jpg?_nc_cat=108&_nc_sid=110474&_nc_ohc=DRK71Xl9_HEAX8k45l2&_nc_ht=scontent.fath6-1.fna&oh=01a2b57b2e12cca885e9f6d06c261b5f&oe=5F32C8EF)
![Η εικόνα ίσως περιέχει: 4 άτομα, άτομα στέκονται και κουστούμι](https://scontent.fath6-1.fna.fbcdn.net/v/l/t1.0-9/108553761_1665781776911576_424881553214482417_n.jpg?_nc_cat=108&_nc_sid=110474&_nc_ohc=DRK71Xl9_HEAX8k45l2&_nc_ht=scontent.fath6-1.fna&oh=01a2b57b2e12cca885e9f6d06c261b5f&oe=5F32C8EF)