Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

O Ιωάννης Μαλτέζος στη θέση του Προέδρου της Περιφερειακής Οργάνωσης Ν. Δ. Πελοποννήσου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
 
Μετά τον ορισµό µου από το Κόµµα της Νέας Δηµοκρατίας στη θέση του Προέδρου της Περιφερειακής Οργάνωσης Πελοποννήσου, αισθάνοµαι την ανάγκη να ευχαριστήσω θερµά τον Πρόεδρο του Κόµµατος Κυριάκο Μητσοτάκη για τη µεγάλη τιµή και την εµπιστοσύνη που έδειξε προς το πρόσωπό µου και να υποσχεθώ από πλευράς µου ότι θα προσφέρω όλες µου τις δυνάµεις για να µπορέσει η Νέα Δηµοκρατία να ανανεωθεί, να συσπειρωθεί και να εκφράσει τη θέληση του λαού της Πελοποννήσου για µία πραγµατική και ώριµη επιστροφή στην πρόοδο, την ανάπτυξη και την ασφαλή πορεία προς το µέλλον.
Είµαι απόλυτα βέβαιος ότι και στους πέντε νοµ ούς της Περιφέρειας Πελοποννήσου, θα υπάρχει η καλύτερη συνεργασία τόσο µε τα όργανα του κόµµατος,µε όλες τις δυνάµεις και τους φορείς που µας στηρίζουν και µε όλους τους ψηφοφόρους που πιστεύουν στο ότι η Νέα Δηµοκρατία µε την ηγεσία του Κυριάκου Μητσοτάκη µπορεί να επανέλθει δυνατότερη,µεγαλύτερη, σύγχρονη και αποφασιστική για να αναλάβει το τόσο δύσκολο καθήκον που την περιµένει.
Άργος, 10 Φεβρουαρίου 2016 Ιωάννης Μαλτέζος
Copyright © 2016 Proedros Perif. Org. NEAS DHMOKRATIAS, All rights reserved.
MME Peloponnisou

Our mailing address is:
Proedros Perif. Org. NEAS DHMOKRATIAS
Danaou 12
Irakleous 15
Argos, ARGOLIS 212 32
Greece