Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Δήλωση του Κώστα Κόλλια για το εκλογικό αποτέλεσμα




Στις 25 Ιανουαρίου οι Έλληνες πολίτες χρέωσαν την Κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά, όπως και όλα τα κόμματα που υποχρεώθηκαν να λάβουν τα τελευταία πέντε χρόνια δύσκολες αποφάσεις, με την ευθύνη των σκληρών μέτρων λιτότητας που έφεραν την ελληνική κοινωνία στα όριά της. Οι πολίτες με την ψήφο τους θέλησαν να τιμωρήσουν όσους κυβέρνησαν. Δεν υπάρχει όμως αμφιβολία ότι θέλησαν να στείλουν και το μήνυμα ότι οι αντοχές της κοινωνίας εξαντλήθηκαν.
Μέρος αυτής της ευθύνης χρεώθηκα και εγώ προσωπικά, παρά το γεγονός ότι, αν και Βουλευτής της συμπολίτευσης, αντιπαρατέθηκα επανειλημμένα με την παράταξή μου, παρά το γεγονός ότι ήμουν πάντα παρών στην Κορινθία, παρά το γεγονός ότι υπήρξα πάντα ειλικρινής και έπραξα σύμφωνα με τη συνείδησή μου και με ό,τι έκρινα σωστό. Κατανοώ απολύτως και αποδέχομαι την κριτική, όπως εκφράστηκε με την ψήφο των συμπολιτών μου, διότι κατανοώ απόλυτα το αδιέξοδο στο οποίο έχουν βρεθεί.
Θέλω ιδιαιτέρως να ευχαριστήσω τους χιλιάδες φίλους και ψηφοφόρους μου, που επί επτά χρόνια με τίμησαν με την ψήφο και την εμπιστοσύνη τους. Θέλω ακόμη να ευχαριστήσω τους φίλους που, χωρίς να υπολογίσουν το προσωπικό ή επαγγελματικό κόστος, στάθηκαν ανοιχτά στο πλευρό μου και με στήριξαν δημόσια. Οφείλω επίσης ευγνωμοσύνη στην οικογένειά μου, που με στήριξε ηθικά και υλικά όλα αυτά τα χρόνια και που, ιδιαίτερα στις εκλογικές αναμετρήσεις, έμπαινε σύσσωμη στον αγώνα. Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, που καθημερινά υποστήριζαν το έργο μου στην Κορινθία και στη Βουλή, και που πλέον θεωρώ οικογένεια.
Η ιστορία θα κρίνει εάν η ετυμηγορία του ελληνικού λαού θα δικαιωθεί. Εύχομαι με κάθε ειλικρίνεια οι επιλογές να αποδειχθούν σωστές, διότι δεν υπάρχουν περιθώρια λάθους. Σε κάθε περίπτωση, η Νέα Δημοκρατία, από όποια θέση και αν της αποδώσει ο ελληνικός λαός, θα συνεχίσει να δίνει τον πατριωτικό αγώνα, με πυξίδα τις αρχές και την ιδεολογία της, για την εθνική και ατομική αξιοπρέπεια, για την ευρωπαϊκή προοπτική, για την ανάπτυξη και την ευημερία.