Μόνιμη στέγη
3000 τμ αποκτά το διάσημο κίνημα της πατάτας. Το Σεπτέμβρη τις πόρτες του θα
ανοίξει ένα νέο εμπορικό κέντρο στην Αθήνα. Η διαφορά του με τα υπόλοιπα mall
είναι ότι στο συγκεκριμένο θα πωλούνται μόνο ελληνικά προϊόντα και οι Έλληνες παραγωγοί
θα έχουν τον δικό τους πάγκο.
Ελληνική
Τροφοσοφία (Greek Foodosophy) ονομάζεται το νέο εγχείρημα για διάθεση φτηνών
και εγχωρίων αγροτικών προϊόντων και δημιουργήθηκε ακριβώς από αυτήν την ανάγκη
των καταναλωτών. Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, Γιώργος Κουβέλης, χθες πραγματοποίησε
παρουσίαση του εμπορικού κέντρου στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετάνια, ανοίγοντας ένα
νέο δρόμο και για τους ίδιους τους παραγωγούς.

Μέχρι
στιγμής, ενδιαφέρον έχουν εκδηλώσει περισσότεροι από 40 παραγωγοί. Πρόκειται
για μια ανάγκη τόσο των αγροτών όσο και των καταναλωτών. Οι Έλληνες χρειάζονται
φτηνά προϊόντα και οι μικροί παραγωγοί αδυνατούν να σταθούν μόνοι τους στην
αγορά», αναφέρει ο κ. Κουβέλης. Οι παραγωγοί θα νοικιάζουν τον χώρο τους στο
εμπορικό κέντρο έναντι 700 ευρώ το μήνα, ενώ μέσα στον χώρο θα υπάρχουν 2 εστιατόρια
καθώς και χώρος για σεμινάρια. Επιπλέον, θα υπάρχει ένα κέντρο όπου θα
πραγματοποιούνται συναντήσεις των παραγωγών με εκπροσώπους ενδιαφερόμενων για
εξαγωγές. www.foodosophy.gr
Μαρία-Νίκη
Γεωργαντά, Ελεύθερος Τύπος(1/4/2013)