Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Π. Τατούλης: Πρωταγωνιστικό ρόλο θα έχει η Περιφέρεια Πελοποννήσου για την έξοδο της χώρας από την κρίση


«Πρωταγωνιστικό ρόλο θα έχει η Περιφέρεια Πελοποννήσου για την έξοδο της χώρας από την κρίση» δήλωσε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης κατά τη διάρκεια της υπογραφής προγραμματικής σύμβασης με τον διευθύνοντα σύμβουλο εκ μέρους της ΕΥΔΑΠ κ. Νίκου Μπάρδη. Μετά τη συμφωνία αυτή, παρουσία των Θεματικών Αντιπεριφερειαρχών κ.κ. Νικολάκου και Πουλά, και του Γενικού Διευθυντή κ. Στέφανου Γεωργιάδη και του Συμβούλου Διοίκησης κ. Άκη Χαϊδάκη, η ΕΥΔΑΠ θα αποτελέσει τον Τεχνικό σύμβουλο της Περιφέρειας πάνω στο ζήτημα της διαχείρισης των υδάτινων πόρων.

Ο Περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης εξήρε τη σημασία διαχείρισης των υδάτινων πόρων στην Πελοπόννησο καθώς συναρτώνται άμεσα με βασικούς στρατηγικούς στόχους της νέας αιρετής διοίκησης για την αγροτική οικονομία και κτηνοτροφία, αλλά και τον τουρισμό. Πέραν τούτου, «στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε προϋποθέσεις ανάπτυξης οικονομίας κλίμακος και να υλοποιήσουμε έργα ευέλικτα, με μικρό κόστος και μεγάλο ανταποδοτικό όφελος».
 «Δεν επιθυμούμε οριζόντιες δράσεις για τις αποχετεύσεις και τους βιολογικούς καθαρισμούς, αλλά στοχευμένες παρεμβάσεις με μόχλευση των πόρων του ΕΣΠΑ και την ευθύνη της Περιφέρειας», πρόσθεσε ο Περιφερειάρχης. Στόχος του στρατηγικού σχεδιασμού της Περιφέρειας, σύμφωνα με τον κ. Τατούλη, είναι η εξασφάλιση ποιότητας, ποσότητας και πίεσης της ύδρευσης για όλους. Βασικό μέγεθος, ωστόσο, όπως δήλωσε ο Περιφερειάρχης, είναι η ανταποδοτικότητα οφελών προς τις τοπικές κοινωνίες. «Παρά το γεγονός ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου είναι ένας ευλογημένος τόπος αναφορικά με τους υδάτινους πόρους της δεν υπήρξε μέχρι σήμερα κεντρική διαχείρισή τους, δημιουργώντας κατ’ αυτό τον τρόπο τεράστια ζητήματα» δήλωσε τέλος ο Περιφερειάρχης χαρακτηρίζοντας το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα όχι ένα απλό εγχείρημα, αλλά ένα πολιτικό εγχείρημα.   
Ο κ. Μπάρδης από τη μεριά του σημείωσε "εμείς ευχαριστούμε πάρα πολύ για την τιμή που μας κάνατε να μας καλέσετε στην περιφέρεια και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε θέτοντας στην υπηρεσία σας την τεχνογνωσία μας και τους άλλους πόρους που έχουμε για να μπορέσουμε και εμείς να συμβάλλουμε στο θέμα της ανάπτυξης της περιφέρειας σας με την διαχείριση του νερού".
Για την καλύτερη συνεργασία με τους Δήμους πάνω στο ζήτημα της διαχείρισης των υδάτινων πόρων ο κ. Τατούλης ανέφερε ότι σύντομα θα υπάρξει διάλογος μαζί τους.


ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΛΕΥΚΑΚΙΑ ΔΡΕΠΑΝΟ


Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης, ύστερα από την θετική αξιολόγηση της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Περιφέρειας Πελοποννήσου υπέγραψε την απόφαση ένταξης για χρηματοδότηση ακόλουθου έργου στο ΔΕΠΙΝ – Πελοποννήσου 2007 – 2013 συνολικού προϋπολογισμού 4.260.000,00
Ειδικότερα,
«ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΛΕΥΚΑΚΙΑ ΔΡΕΠΑΝΟ» συνολικού προϋπολογισμού δημόσιας δαπάνης  4.260.000,00 €. 
Σκοπός του έργου είναι η βελτίωση τμήματος μήκους 3.370 μ. της επαρχιακής οδού Ναύπλιο – Λευκάκια – Δρέπανο – Βιβάρι – Ίρια , η οποία αποτελεί ουσιαστικά την κυριότερη διέξοδο του Ν. Αργολίδας προς τα νότια παράλια του. Συγκεκριμένα η μελέτη άρχεται από τον Ι.Κ. της οδού Λευκάκια – Τολό προς Δρέπανο με πέρας το όριο του οικισμού του Δρεπάνου του Δήμου Ασίνης όπου και η είσοδός του. Δεδομένου ότι για την σύνταξη της μελέτης αυτής έγινε χρήση των Οδηγιών Μελετών Οδικών Έργων (Ο.Μ.Ο.Ε.) του ΥΠΕΧΩΔΕ (Α.Π. ΔΜΕΟ/α/ο/987/11-05-2001) επιλέχθηκε οδός κατηγορίας ΑIIΙ από απόψεως Λειτουργικών χαρακτηριστικών και παραμέτρων με ενιαία επιφάνεια κυκλοφορίας (πλάτους οδοστρώματος 9.50 μ. και ότι έτσι από την πλευρά μας έγινε η παραδοχή ταχύτητας μελέτης Ve=80km/h. Στην αρχή του υπό μελέτη τμήματος (Χ.Θ. 0+00) αποκαθίσταται ο ισόπεδος κόμβος Λευκάκίων – Τολού προς Δρέπανο με τη δημιουργία λωρίδας αριστερών στροφών, τη βελτίωση της ορατότητας και τη σχετική πρόβλεψη οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης. Λόγω της μικρής γωνίας που συμβάλουν οι άξονες των οδών (~22g) ο σχεδιασμός του ισόπεδου κόμβου έγινε με απαγόρευση της κίνησης αριστερών στροφών Δρεπάνου – Τολού. Για την υλοποίηση του έργου απαιτούνται μικρά τεχνικά έργα (σωληνωτοί οχετοί) και περί την Χ.Θ. 2+259.50 μικρή γέφυρα ανοίγματος 13μ. σε αντικατάσταση της ήδη υπάρχουσ