Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Αριστοτέλης Αϊβαλιώτης: υποψήφιος με το Ποταμι στον Νομό Αττικής



Αγαπητοί φίλοι,

Εναι εξαιρετικά σημαντικό να υποστηρίξουμε την υποψηφιότητα με Το Ποτάμι του αντιπροέδρου της Δράσης Αριστοτέλη Αϊβαλιώτη  στον νομό Αττικής.

Αριστοτέλης Αϊβαλιώτης-- Αντί βιογραφικού...

"Μου πήρε αρκετά χρόνια για να το συνειδητοποιήσω, αλλά αυτό που είμαστε στην πραγματικότητα δεν είναι μόνο το καταστάλαγμα των γνώσεων, των εμπειριών, των επιρροών του περιβάλλοντος μας.
Μέσα μας, κατέληξα να πιστεύω, μιλάνε και προηγούμενες γενιές προγόνων, των οποίων το καταστάλαγμα της ζωής φέρουμε, άρρητα και αθέλητα, μέσα από τα γονίδια που μας καθορίζουν.
Έτσι εξηγώ, μάλλον, αφού οι βεβαιότητες δεν με χαρακτηρίζουν, την μαγεία που μου εξασκεί η φύση και ιδιαίτερα τα έντονα καιρικά φαινόμενα. Αλλά και την αγάπη στο νησί της καταγωγής μου, όπως και την γοητεία που αισθάνομαι όταν αντικρίζω, μακριά, τα βουνά της μικρασιατικής ακτής. Όπως και την τάση να μένω στο περιθώριο των πραγμάτων και να αναλύω κάπως υπερβολικά τα ρίσκα κάθε κίνησης, προσωπικής η επιχειρηματικής.
Κουβαλάω, όπως όλοι οι συντοπίτες μου Ικάριοι, γονίδια κυνηγημένων ανθρώπων, προσφύγων.
Γεννήθηκα όμως στην Αθήνα, παιδί εκείνης της ευλογημένης γενιάς, που ενώ γνώρισε την φτώχεια της μεταπολεμικής Ελλάδας είχε την τύχη να μεγαλώσει μαζί με την οικονομική της άνθιση, να προκόψει, να ονειρευτεί μία ισότιμη σχέση και συμμετοχή στην Ευρώπη, να φανταστεί ακόμα καλύτερο μέλλον για τα δικά της παιδιά.
Είχα την τύχη να τελειώσω το Βαρβάκειο, τύχη που έκανε ανεκτή την ταυτόχρονη εμπειρία της δικτατορίας. Μπόρεσα να φοιτήσω στο ΕΜΠ. χημικός μηχανικός, και παράλληλα να ζήσω την μοναδική περίοδο του φοιτητικού κινήματος. Που ξεκίνησε με τόσες υποσχέσεις για όλους μας, για να μετατραπεί στην συνέχεια σε μία κακιά μήτρα, που εξακολουθεί να παράγει τέρατα.
Συμμετείχα φυσικά. Σαν νέος είχα το μερίδιο των προβληματικών επιλογών μου, στον χώρο της εξωκοινοβουλευτικής αλλά και της "συστημικής" αριστεράς, από τον οποίο αποχώρησα νωρίς. Ασχολήθηκα από την αποφοίτηση μου και μετά με τις επιχειρήσεις. Αρχικά, την δεκαετία του 80, γνώρισα τον κλάδο δέρματος, την ακμάζουσα τότε βυρσοδεψία και υποδηματοποιία, σαν εφοδιαστής πρώτων υλών, από όλο τον κόσμο. Αφού παρακολούθησα τον αργό θάνατο του κλάδου, συνοδό γεγονός της συνολικής αποβιομηχάνισης της χώρας, παράλληλα ανέπτυξα άλλες δραστηριότητες, πάντα σε στενή σχέση με τις αγορές χρήματος και εμπορευμάτων. Και ποτέ σε οτιδήποτε είχε να κάνει με το Κράτος.
Σήμερα είμαι Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΛΤΑ ΧΗΜΙΚΗ, πολυμετοχικής εταιρείας διανομής χημικών προϊόντων και πρώτων υλών για διάφορους βιομηχανικούς κλάδους στην Ελλάδα και την ευρύτερη γειτονία, Βαλκάνια και Τουρκία.
Μετά τα φοιτητικά μου χρόνια ξαναμπήκα στην εγγύς παρακολούθηση της πολιτικής το 1999, όταν φτιάξαμε τους "Ταύρους", όπου ήμουν ιδρυτικό μέλος. Ιδρυτικό μέλος ήμουν και στην "Δράση" με την οποία εκτέθηκα σαν υποψήφιος ευρωβουλευτής το 2009 και υποψήφιος βουλευτής το 2012.
Στην σημερινή συγκυρία είμαι υποψήφιος με το Ποτάμι στην Περιφέρεια Αττικής, όπου ζω τα τελευταία 35 χρόνια.
Η συμμετοχή μου είναι μία πράξη πίστης στην διακήρυξη του Ποταμιού για την σύνθεση των διαφορετικών προκειμένου να προωθηθεί ένα σχέδιο άμεσων αλλαγών για την σωτηρία της Ελλάδας.
Αλλά είναι και μία δήλωση συνέπειας στον στόχο που έχω θέσει από το 1999 στον εαυτό μου: Να βοηθήσω να δημιουργηθεί κάτι νέο στο πολιτικό σύστημα, μακριά από τον πελατειακό ρόλο των σάπιων και επιβλαβών πια για την κοινωνία δικτύων πατρονίας. 
Που καταδυναστεύουν την ζωή μας και ζητούν, καθημερινά το αίμα μας.
Θα αγωνιστώ κυρίως για το συλλογικό όραμα που είναι υπό διαμόρφωση στο Ποτάμι.
Η αναζήτηση της ψήφου των πολιτών για το πρόσωπο μου και η θέληση να είμαι στην Βουλή έχει αυτόν τον στόχο.
Και μόνον..." 


ΔΡΑΣΗ