Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Καψής: Θέλουμε να γυρίσουμε στην ΕΡΤ

Pantelis-Kapsis
(Photo Eurokinissi)
Η αποχώρηση των εργαζομένων της ΕΡΤ από το Ραδιομέγαρο θα διευκολύνει τη διαδικασία ομαλής μετάβασης στη νέα σελίδα της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, σύμφωνα με τον αρμόδιο υφυπουργό Παντελή Καψή.
Με συνέντευξη την οποία παραχωρεί στο “Πρώτο Θέμα”, ο Παντελής Καψής παραδέχεται ότι είναι προβληματική η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί σήμερα, με την εκπομπή προγράμματος της ΔΤ από ιδιωτικό στούντιο, ενώ αποκαλύπτει και τις σκέψεις του για την ανάληψη της ευθύνης που του ανέθεσε ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς.
“Αναγκαστήκαμε να πάμε σε ιδιωτικό στούντιο, δεν το θέλαμε. Θέλουμε να γυρίσουμε στην ΕΡΤ. Και ελπίζω ότι πολύ σύντομα, ακόμη κι αν δεν ελευθερωθεί η Αγία Παρασκευή, θα πάμε σε εγκαταστάσεις δικές μας, αυτός είναι ο στόχος μας.
Στη Μουρούζη, αν μπορέσουμε, θα εκπέμψουμε από εκεί, αλλά αυτό απαιτεί και τις κατάλληλες τεχνικές προϋποθέσεις. Το εξετάζουν τώρα οι τεχνικοί, αλλά για να γίνει πρέπει να έχουμε και προσωπικό. Δεν μπορούμε να βγούμε χωρίς να έχουμε προσλάβει και κάποιους ανθρώπους”, τονίζει ο Παντελής Καψής.
Ο υφυπουργός δημόσιας ραδιοτηλεόρασης παραδέχεται ότι η κατάσταση την οποία έχει αναλάβει να διαχειριστεί είναι απολύτως οριακή. “Δίστασα πολύ. Η πρώτη επαφή, που έγινε τηλεφωνικά, μου προκάλεσε έντονη ανησυχία. Αισθάνθηκα όμως ότι, όταν έχω γράψει και έχω υποτσηρίξει αυτά που έχω γράψει και έχω υποστηρίξει, δεν μπορώ στη δύσκολη στιγμή να πω “όχι”.
Δεν ήρθα έχοντας την εντύπωση ότι έχω να κάνω κάτι απλό. Είναι εξαιρετικά δύσκολο, και μάλιστα με όρους δημοσίου τομέα. Κατάλαβα ότι ήμουν μια λογική επιλογή. Και μου ήταν αδύνατο να αρνηθώ. Θα αισθανόμουν ότι ήμουν ρίψασπις κατά κάποιον τρόπο. Ελπίζω να μην το μετανιώσω”, τονίζει ο Παντελής Καψής με τη συνέντευξή του στο “Πρώτο Θέμα”.

ysterografa.gr