Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Το "Ράλι των θεών", ξεκίνησε

Ράλι Ακρόπολις: Έδωσε την εκκίνηση ο Σαμαράς (photos) | onsports.gr
Παρουσία του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά και του υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Κωστή Χατζηδάκη, άνοιξε και επίσημα η «αυλαία» του φετινού Ράλι Ακρόπολις, καθώς πραγματοποιήθηκε το απόγευμα στο Ζάππειο σε μια λαμπρή εκδήλωση η τελετή εκκίνησης για τον ελληνικό αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.

Μάλιστα ο πρωθυπουργός σηκώνοντας την σημαίαέδωσε το σήμα για την έναρξη του "Ράλι των θεών", όπως το αποκαλούν οι φίλοι του αθλήματος . Με το πρόσταγμα του Έλληνα Πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά, άρχισε το φετινό Ράλι Ακρόπολις
Η εκκίνηση δόθηκε από το Ζάππειο Μέγαρο, όπου τα πληρώματα των συμμετεχόντων ξεκίνησαν τον φετινό τους αγώνα επί ελληνικού εδάφους.
Η πρώτη εκκίνηση δόθηκε από τον Πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος στην ομιλία του, πριν την έναρξη του Ράλι, μίλησε για τη σημασία που έχει η διεξαγωγή του αγώνα, που συγκαταλέγεται στο καλεντάρι του WRC για την Ελλάδα. «Είναι ένα πολύ σημαντικό αθλητικό γεγονός της χώρας μας και πρέπει να το στηρίζουμε με κάθε τρόπο, παρά τις όποιες οικονομικές δυσκολίες», υποστήριξε χαρακτηριστικά τα λόγια του Αντώνη Σαμαρά και στην συνέχεια τα πληρώματα πήραν θέση στην ειδική ράμπα για να αρχίσουν τον αγώνα τους, με την πρώτη ειδική Κινέττα-Πίσσια.

Με πολλές ανατροπές άρχισε το φετινό Ράλι Ακρόπολις στην ειδική Κινέττα-Πίσσια, καθώς μόλις ένας οδηγός από τη πρώτη πεντάδα της ειδικής βαθμολογίας κατάφερε να φτάσει στο σημείο τερματισμού χωρίς απώλειες.
Συγκεκριμένα, ο πρωτοπόρος Σεμπάστιαν Οζιέ με Φολκσβάγκεν, που είχε πετύχει τον καλύτερο χρόνο στην κατατακτήρια ειδική σταμάτησε μετά το 20ο χιλιόμετρο με πίεση του καυσίμου και θα εκκινήσει το Σάββατο (1/6) υπό καθεστώς Rally 2 με ποινή δέκα λεπτών, ενώ ο Μίκο Χιρβόνεν με Σιτροέν αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης του DS3 και ο Μαντς Όστμπεργκ με Φόρντ έχασε χρόνο όταν έφυγε ο τροχός του.
Νικητής της πρώτης ειδικής αναδείχθηκε ο Εβγκένι Νοβίκοφ με Φορντ, ο οποίος κάλυψε τη διαδρομή Κινέττα-Πίσσια σε 32 λεπτά και 58,6 δευτερόλεπτα, ενώ δεύτερος ήταν ο Ισπανός Ντάνι Σόρντο με Σιτροέν (+20.6 δεύτερα) και την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Φινλανδός Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα με Φολκσβάγκεν (+36.3). Από ελληνικής πλευράς, ο Γιώργος Κλουβάτος ήταν 29ος (+8:12.8), ενώ εγκατέλειψε ο Λάμπρος Αθανασούλας.