Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Παραιτήθηκε ο Π. Μπεγλίτης από εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ - Στηρίζει Βενιζέλο

Ραδιοφωνική ήταν η παραίτηση του Πάνου Μπεγλίτη από την θέση του εκπροσώπου Τύπου του ΠΑΣΟΚ.
Το ανακοίνωσε σε συνέντευξή του στο realfm και δήλωσε και την στήριξή του στο πρόσωπο του Ευάγγελου Βενιζέλου.
«Ως προς τη θεσμική μου ιδιότητα έχω ζητήσει ήδη από τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ να αποδεσμευτώ από τις θεσμικές μου ευθύνες γιατί θεωρώ ότι σ’ αυτή τη συγκυρία και ενόψει εσωκομματικών διαδικασιών δεν θα ήταν πολιτικά και προσωπικά ηθικό για μένα να παίζω ένα ρόλο επιτήδειου ουδέτερου. Κατά συνέπεια έχω ζητήσει να αποδεσμευτώ έτσι ώστε να συμμετάσχω σε αυτή την εσωκομματική διαδικασία εκφράζοντας την άποψή μου με βάση την προσωπική και πολιτική αντίληψη που έχω για τις υποψηφιότητες».
Στο ερώτημα ποιον θα στηρίξει για την εκλογή νέου Προέδρου στο Κίνημα, ο Πάνος Μπεγλίτης είπε: «Έχω επιλέξει με βάση τη δική μου αντίληψη των αναγκών της παράταξης τον αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και Υπουργό Οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο».
«Θέλω να εκφράσω και με την ευκαιρία αυτή την εκτίμησή μου, το σεβασμό, τη συντροφικότητα και την αγάπη και στον υποψήφιό μας και στέλεχος μακράς διαδρομής του ΠΑΣΟΚ, τον Χρήστο τον Παπουτσή. Αλλά είπα μοναχική επιλογή γιατί την τελευταία περίοδο, ως ένα ακόμα δείγμα της κρίσης στο ΠΑΣΟΚ, όλοι προσπαθούν μέσα από ομαδοποιήσεις, μέσα από πολιτικές πλατφόρμες να δημιουργήσουν ένα ειδικό διαπραγματευτικό βάρος ενόψει εσωκομματικών διαδικασιών και εκλογών».


Δεν θα κλείσει το Υποκατάστημα ΟΑΕΔ στο Κιάτο

Στο μεταξύ σε συνέχεια επιστολής που απέστειλε ο Πάνος Μπεγλίτης στον Διοικητή του ΟΑΕΔ κ. Ηλία Κικίλια, σχετικά με πληροφορίες για την αναστολή λειτουργίας του ΟΑΕΔ Κιάτου και τη συγχώνευσή του με το υποκατάστημα της Κορίνθου, ο κ. Κικίλιας επικοινώνησε και διαβεβαίωσε τον Κορίνθιο Βουλευτή ότι το Υποκατάστημα ΟΑΕΔ στο Κιάτο  δεν θα κλείσει και θα παραμείνει λειτουργικό. Επιπλέον, ο Διοικητής του ΟΑΕΔ επισήμανε στον κ. Μπεγλίτη ότι θα εξετάσει τη πρότασή του, σύμφωνα με την οποία, προτείνεται  η μετεγκατάσταση του ΟΑΕΔ Κιάτου στο ιδιόκτητο κτίριο του Εργατικού Κέντρου Κιάτου, το οποίο διαθέτει την απαιτούμενη υποδομή.
Μετά την τηλεφωνική επικοινωνία του κ. Μπεγλίτη με τον κ. Κικίλια ο Κορίνθιος Βουλευτής δήλωσε την απόλυτη ικανοποίησή του για την εξέλιξη του θέματος. Σημείωσε ότι αυτό αποτελεί  μια ιδιαίτερα θετική εξέλιξη, εφόσον το συγκεκριμένο υποκατάστημα εξυπηρετεί χιλιάδες εργαζομένους και ανέργους της Κεντρικής και Δυτικής Κορινθίας οι οποίοι δεν θα είναι αναγκασμένοι να διανύουν μεγάλες αποστάσεις για να εξυπηρετούνται.