Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Προφυλακίστηκε η μαύρη χήρα για το έγκλημα της Κοιλάδας!

Αργολίδα: Προφυλακίστηκε η μαύρη χήρα για τη δολοφονία του καπετάνιου - Η απολογία της και τα νέα στοιχεία για το έγκλημα της Κοιλάδας! 
 Με τη σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα, η 38χρονη Δήμητρα Βούλγαρη κρίθηκε προφυλακιστέα, για τη δολοφονία του συζύγου της, στην Κοιλάδα Αργολίδας τον περασμένο Δεκέμβριο. Η ίδια αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες για το έγκλημα που πάντως αρχικά ομολόγησε στην αστυνομία και είπε ότι δεν βρισκόταν στο σπίτι, τη στιγμή που ο καπετάνιος έπεσε νεκρός.

Η 38χρονη υποστήριξε ότι οι αστυνομικές αρχές τής άσκησαν έντονη ψυχολογική πίεση καθώς όπως είπε επί 21 ώρες προσπαθούσαν να την κάνουν να παραδεχθεί ότι διέπραξε το έγκλημα. Ο νέος δικηγόρος της πριν την έναρξη της ανάκρισης δήλωσε ότι «η εντολέας αρνείται την πράξη που της αποδίδουν», ενώ είπε ότι η εξέταση της διήρκησε πάνω από 15 ώρες. 
Τραγική φιγούρα για ακόμα μία μέρα ο πατέρας του καπετάνιου που προσπαθεί να συνειδητοποιήσει τα όσα έγιναν. Σε δηλώσεις του στο Έθνος τονίζει πως αν η χήρα δεν πάει ισόβια θα την σκοτώσει: ''Είπα πολλά, την έβρισα, της είπα διάφορα. Αλλά τι σημασία έχει; Ο γιος μου ήταν το καλύτερο παιδί του χωριού. Τώρα πάει, χάθηκε.

Τι σημασία έχει; Τόσους μήνες μας έπαιζε θέατρο. Έπρεπε να το είχα καταλάβει. Την υποψιαζόμασταν, αλλά όχι ως δολοφόνο, ως συνεργό. Για να καταλάβετε, εγώ στην αρχή τη δεχόμουν στο σπίτι μου. Εγώ έχω φάει τα ψωμιά μου. Αν δεν πάει ισόβια, εγώ θα την καθαρίσω''!
Την υπεράσπιση της οικογένειας του καπετάνιου έχει αναλλάβει το δικηγορικό γραφείο του Αλέξη Κούγια. Με ανακοίνωση που εξέδωσε τονίζει πως θα κατατεθεί αίτηση για αναπαράσταση του εγκλήματος.

Αναλυτικά: ''Αίτηση αναπαραστάσεως του εγκλήματος θα υποβληθεί στον Τακτικό Ανακριτή Ναυπλίου, κο Νικόλαο Χατζημαρουλή, εκ μέρους των γονέων και της αδελφής του θύματος δολοφονίας, που έλαβε χώρα την 8/12/2014 στην Κοιλάδα Αργολίδας, Αθανασίου Λάμπρου, αμέσως μετά την γνωμοδότηση Ανακριτού και Εισαγγελέως Ναυπλίου σχετικώς  με την προσωρινή κράτηση της κατηγορούμενης''.