Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Βόμβα στη FIFA! Παραιτήθηκε ο Μπλάτερ

Βόμβα στη FIFA! Παραιτήθηκε ο Μπλάτερ 
- Την απόφαση του να παραιτηθεί από την προεδρία της FIFA ανακοίνωσε αιφνιδίως ο Ζεπ Μπλάτερ
- Είχε ζητήσει έκτακτη συνέντευξη Τύπου, όπου μάλιστα δεν θα δεχόταν και ερωτήσεις
- Για το Μάη του 2016 πάει το νέο συνέδριο, όπου θα εκλεγεί ο επόμενος πρόεδρος της FIFA
Η έκτακτη συνέντευξη Τύπου που συγκάλεσε, λίγες μόλις μέρες μετά την επανεκλογή του είχε βάλει άπαντες σε σκέψεις, ωστόσο κανείς δε μπορούσε να προβλέψει τι θα ανακοίνωσε ο Μπλάτερ.
Ιδού το tweet της FIFA για την αιφνίδια παραίτηση του προέδρου της:
 
Μάλιστα, ελάχιστοι ήταν οι δημοσιογράφοι που εμφανίστηκαν για να δώσουν το "παρών" στη συνέντευξη Τύπου, μην περιμένοντας μια τέτοια απόφαση από πλευράς του Ελβετού, τέως πλέον, προέδρου της FIFA.
Ο Μπλάτερ προχώρησε στις εξής δηλώσεις:

"Σκέφτηκα διεξοδικά σχετικά με την προεδρεία μου και τον ρόλο που έπαιξαν στην ζωή μου τα 40 χρόνια στην FIFA. Αγαπώ την FIFA περισσότερο από οτιδήποτε άλλο και θέλω μόνο το καλό της. Αποφάσισα να θέσω ξανά υποψηφιότητα για το καλό του ποδοσφαίρου. Ωστόσο η εντολή αυτή δεν φαίνεται να υποστηρίζεται από όλους. Γι' αυτό συγκαλώ μία έκτακτη σύσκεψη.

Θα συγκαλέσω έκτακτη συνεδρίαση για την αντικατάστασή μου ως Πρόεδρος. Δεν θα παραμείνω. Πλέον είμαι ελεύθερος από τους περιορισμούς μίας εκλογής. Θα είμαι σε θέση να εστιάσω σε βαθιές μεταρρυθμίσεις. Για πολλά χρόνια ζητούσαμε μεταρρυθμίσεις. Αλλά αυτές που έχουν γίνει δεν είναι επαρκείς.

Δείτε σε βίντεο τη δήλωση παραίτησης: 

newsit.gr