Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Έφτασε στην Ελλάδα ο Νέλσον Βαλντές για τον Ολυμπιακό

Έφτασε στην Ελλάδα ο Νέλσον Βαλντές για τον Ολυμπιακό
Στην Ελλάδα βρίσκεται ο Νέλσον Βαλντές από τα ξημερώματα της Πέμπτης, προκειμένου να υπογράψει στον Ολυμπιακό.
Ο Παραγουανός επιθετικός πάτησε Ελλάδα περίπου μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα και την Πέμπτη αναμένεται να περάσει από ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια να υπογράψει το συμβόλαιό του με τους Ερυθρόλευκους που τον προορίζουν για αντικαταστάτη του Μήτρογλου.
Στις πρώτες δηλώσεις του στην Ελλάδα, ο Βαλντές τόνισε: «Ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα με σπουδαία παράδοση σε τίτλους και στην Ευρώπη. Είμαι πολύ περήφανος που είμαι στην Ελλάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω τραβήξει το ενδιαφέρον μίας τέτοιας ομάδας», είπε αρχικά και προσέθεσε:

«Παρακολουθώ εδώ και πολλά χρόνια τον Ολυμπιακό και είμαι πολύ χαρούμενος που έχω την ευκαιρία να έρθω πλέον εδώ. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στην Ελλάδα και ελπίζω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να παραμείνω εδώ».
Ο Μίτσελ επέμεινε στην απόκτησή του αντί του Μπερμπάτοφ και ο Ολυμπιακός τον «άρπαξε» μέσα από τα χέρια της Έλτσε.
Ο Παραγουανός επιθετικός μέχρι πρότινος αγωνιζόταν στην Αλ Τζαζίρα, τα είχε βρει σε όλα με την Έλτσε, ωστόσο η πρόταση που του έγινε από τον Ολυμπιακό ήταν καλύτερη και ο Βαλντές είπε αμέσως το «ναι» αφού αποτέλεσε μεγάλο κίνητρο η συμμετοχή των Πειραιωτών στο Champions League.
Ο Μίτσελ φέρεται να επέμεινε στην απόκτηση του Παραγουανού αντί του Βούλγαρου Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ που ήταν η άλλη λύση που κοίταζαν στον Ολυμπιακό για αντι-Μήτρογλου.

Προβάδισμα Πέρες για αντι-Βάις

Εν τω μεταξύ, εξελίξεις αναμένεται να υπάρξουν και στο θέμα με τον αντικαταστάτη του Βλάντιμιρ Βάις.
Οι Τρέχο και Πέρες είναι πρώτοι στη λίστα του Ολυμπιακού, ο οποίος θα προχωρήσει στην απόκτηση του ενός για να καλύψει το κενό που άφησε ο Σλοβάκος που την Κυριακή υπέγραψε σε ομάδα του Κατάρ.
Προβάδισμα φέρεται να έχει ο Πέρες της Βιγιαρεάλ, ωστόσο όλα αναμένεται να ξεκαθαρίσουν την Πέμπτη.