Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Η “συγγνώμη” του Μπουρούση

giannis_2010_2_27_18_9_27_b
Ο Γιάννης Μπουρούσης επιστρέφει στο ΣΕΦ ως αντίπαλος του Ολυμπιακού και όπως είναι λογικό… ξυπνούν μνήμες από το παρελθόν και το… άκομψο διαζύγιό του με τους ερυθρόλευκους, αποτέλεσμα των χαρακτηρισμών του διεθνούς σέντερ για τους ιδιοκτήτες της ΚΑΕ.
Ο "Μπου", μέσω του "Eurohoops", ζήτησε "συγγνώμη" για τους χαρακτηρισμούς που είχε αποδώσει στους Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο, ενώ αναφέρθηκε και στο επεισόδιο που είχε με τον Ντούσαν Ιβκοβιτς.

"Θέλω να ξεκαθαρίσω μια και καλή το θέμα με τον Ολυμπιακό, στον οποίο αγωνίστηκα πέντε χρόνια, δέθηκα πολύ και το τέλος της καριέρας μου στην ομάδα δεν ήταν αυτό που είχα ονειρευτεί. Ο χαρακτηρισμός μου με αποδέκτες τους αδελφούς Αγγελόπουλους ήταν ατυχής και ζητάω συγγνώμη. Ήταν κάτι που δεν έπρεπε να συμβεί και ξέρω ότι στενοχώρησε τους προέδρους και πολύ κόσμο που αγαπάει τον Ολυμπιακό. Θέλω να γνωρίζουν όλοι πως η ψυχολογία μου είχε επηρεαστεί από τα όσα είχαν συμβεί με τον κόουτς Ίβκοβιτς και την απόφασή του να τεθώ εκτός ομάδας για ένα μήνα, χωρίς να μάθω ποτέ τον λόγο.

Όταν πληροφορήθηκα το γεγονός, ζήτησα από τον Ολυμπιακό δύο φορές να κληθώ σε απολογία για να ξεκαθαρίσει η κατάσταση, χωρίς ποτέ να πάρω απάντηση. Τότε, ο μάνατζερ της ομάδας μου ζήτησε να μην παραστώ καν στο ΣΕΦ για το εντός έδρας παιχνίδι με το Μαρούσι (20/2/2011) και μου είπε πως είναι εντολή του Ίβκοβιτς", είπε και συνέχισε...

Συμμορφώθηκα με αυτό που μου ζητήθηκε και ένιωσα μεγάλη έκπληξη, απογοήτευση και θυμό, όταν στη συνέντευξη τύπου εκείνη την μέρα ο κόουτς Ίβκοβιτς δήλωσε στους δημοσιογράφους πως δεν έχω υποπέσει σε πειθαρχικό παράπτωμα, πως είμαι τραυματίας και πως πρέπει να ρωτήσουν εμένα για ποιο λόγο δεν εμφανίστηκα στο ΣΕΦ. Ένιωσα πως εκτέθηκα με τρόπο που δεν άξιζα, δεν είχα περιθώριο αντίδρασης για να προστατέψω τον εαυτό μου και με πόνεσε το ότι η διοίκηση δεν με στήριξε, με την στάση που κράτησε.

Αυτός είναι ο αληθινός λόγος που είχα συσσωρεύσει θυμό μέσα μου, με συνέπεια να εκτεθώ ξανά, με την κοινοποίηση μιας προσωπικής μου συνομιλίας. Θέλω να αφήσω πίσω μου ό,τι έχει συμβεί, χαίρομαι ειλικρινά που ο Ολυμπιακός έχει βρει τον δρόμο του και είναι πρωταθλητής Ευρώπης και Ελλάδας. Επαναλαμβάνω πως οφείλω μια ξεκάθαρη συγγνώμη στους κύριους Αγγελόπουλους. Συγγνώμη που θα πω και σε προσωπικό επίπεδο, όταν τύχει να έρθω πρόσωπο με πρόσωπο μαζί τους, όπως πρέπει να πράττει κάθε άντρας που έχει κάνει λάθος

sport.gr