Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

Πέθανε ο ηθοποιός Πάνος Χατζηκουτσέλης

 
Πέθανε ο γνωστός ηθοποιός Πάνος Χατζηκουτσέλης.
Την είδηση του θανάτου του έκανε γνωστή ο Άγγελος Πυριόχος μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook:  «Ο Πάνος μου. Ο Χατζηκουτσέλης μου. Ο αδελφός μου. Ο φίλος μου. Το γέλιο μου. Ο συνεργάτης μου. Το στήριγμα. Έφυγε. Δύο μέρες τον έπαιρνα τηλέφωνο και δεν απαντούσε. Και γω στο νησι. Δεν είναι ζωή πια αυτή».
Ο Πάνος Χατζηκουτσέλης που έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 75 ετών είχε μαγάλη συμμετοχή σε θεατρικές παραστάσεις ενώ εμφανίστηκε σε δεκάδες πετυχημένα τηλεοπτικά σήριαλ από τη δεκεατία του ΄70 έως το τέλος της δεκαετίας του ’90. Αγαπήθηκε πολύ από τον ρόλο του γεροντοπαλίκαρου Ιάσωνα στο «Εκείνες και γω».
Ο ηθοποιός τα τελευταία χρόνια είχε αποτραβηχθεί από τα φώτα της δημοσιότητας και έκανε σπάνιες εμφανίσεις, επικοινωνούσε όμως με τον κόσμο συχνά μέσα από το προφίλ του στο facebook.
Πριν 6 χρόνια ο Πάνος Χατζηκουτσέλης είχε παίξει στο θέατρο Μπρόντγουέι μαζι με την Καίτη Φίνου και τον Ανέστη Βλάχο σε μια παράσταση που ήταν αφιερωμένη στον Ανδρέα Μπάρκουλη