Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

Τσίπρας: Ζητώ ανανέωση της ψήφου εμπιστοσύνης. Ο Αποστολάκης νέος Υπουργός Εθνικής Άμυνας

http://ysterografa.gr/wp-content/uploads/2019/01/Screenshot-2019-01-13-at-12.22.27-850x503.jpg

Ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, με δήλωσή του έξω από το Μέγαρο Μαξίμου, ξεκαθάρισε τις αποφάσεις του για το μέλλον.

Μεταξύ άλλων, ο Πρωθυπουργός δήλωσε τα εξής:


“Είχαμε μια έντιμη και ειλιρινή συνεργασία.
Γνωστό ότι προερχόμαστε από διαφορετικές πολιτικές οικογένειες, με συγκεκριμένες ιδεολογικές διαφορές.
Συνεργαστήκαμε έντιμα και πετύχαμε πολλά.
Καταφέραμε να βγάλουμε τη χώρα από την περιπέτεια των Μνημονίων, να στηρίξουμε τους πιο αδύναμους.
Για όσα πετύχαμε θέλω να ευχαριστήσω τον Πάνο Καμμένο για την αναντικατάστατη, σημαντική συμβολή του.
Ζήτησα καθαρές λύσεις και καθαρές κουβέντες.
Τον ευχαριστώ γιατί ανταποκρίθηκε σε αυτό το κάλεσμα.
Σήμερα, μου δήλωσε ότι παραιτείται από Υπουργός Εθνικής Άμυνας, και ότι θα ζητήσει να κάνουν το ίδιο και τα υπόλοιπα στελέχη των Ανεξαρτήτων Ελλήνων.
Έχω καταστήσει σαφές με τη θέση και τη στάση μου ότι, βασική επιδίωξή μου μετά την έξοδο της χώρας από τη μνημονιακή περιπέτεια, είναι να αποκατασταθεί η διεθνής θέση της χώρας.
Έχω διαμηνύσει με απόλυτη σαφήνεια ότι, μπροστά σε αυτόν τον εθνικό στόχο, δεν θα κάνω πίσω, δεν θα δειλιάσω, δεν θα λογαριάσω ρίσκο και πολιτικό κόστος.
Νέος Υπουργός Άμυνας θα είναι ο Ναύαρχος Αποστολάκης, και αυτό θα είναι ένα σαφές μήνυμα από την πλευρά μου.
Το Σύνταγμα μου δίνει τη δυνατότητα να αφήσω ασαφές αν υπάρχει απόλυτη πλειοψηφία των βουλευτών, που στηρίζει την προσπάθειά μου.
Έχουμε μπροστά μας πολύ σημαντικές προκλήσεις.
Έχουμε τη στήριξη της κοινωνίας.
Έχουμε μπροστά μας κοινωνικές παρεμβάσεις και θεσμικές τομές.
Θα μπορούσα να αναζητώ πλειοψηφίες για όλα αυτά τα θέματα, και είμαι πεπεισμένος ότι θα τις έβρισκα.
Αποφάσισα ωστόσο ότι, θα πάμε άμεσα στη διαδικασία για την ανανέωση της εμπιστοσύνης της Εθνικής Αντιπροσωπείας στην κυβέρνησή μου.
Ενημέρωσα και τον Πρόεδρο της Βουλής.
Για να ολοκληρώσουμε τη συνταγματικά προβλεπόμενη θητεία μας, τον Οκτώβριο του 2019.
Στις κρίσιμες στιγμές ο καθένας μας αναλαμβάνει την ευθύνη του. Το Σύνταγμα μου δίνει τη δυνατότητα, δεν το έκανα το '15, δεν θα το κάνω ούτε τώρα: θα ζητήσω την εμπιστοσύνη της Βουλής για να προχωρήσω τις τομές που απαιτούνται.  για τον τόπο”.