Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

Οι απολύσεις στο Δημόσιο βγάζουν αρχηγό στη ΝΔ

Οι δυο μονομάχοι για την ηγεσία της ΝΔ, Βαγγέλης Μεϊμαράκης και Κυριάκος Μητσοτάκης, στην προσπάθειά τους να ενισχύσουν τις υποψηφιότητές τους, ανεβάζουν τους τόνους και βάζουν στο «παιχνίδι» για ακόμη μια φορά τις απολύσεις στο Δημόσιο, αντιλαμβανόμενοι ότι από εκεί θα «αντλήσουν» σημαντικό προβάδισμα.
«Εγώ έχω κηρύξει ανελέητο πόλεμο πλέον κατά της σκληρής λιτότητας. Δεν είμαι λαϊκιστής. Λέω ότι πρέπει να υπάρχει λιτότητα, αλλά όχι σκληρή λιτότητα, πρέπει να ξαναβρούμε το ανθρώπινο πρόσωπο. Εγώ δε συμφωνώ με τα μέτρα που βλέπουν τους ανθρώπους αριθμούς. Δεν μπορεί να απολύεις 50 και 55 ετών κάποιον, ο οποίος έχει παιδιά και προσπαθεί να τα φέρει βόλτα, γιατί αυτούς χάσαμε», είπε ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης. Υπενθύμισε, δε, ότι ο Άδωνις Γεωργιάδης που στηρίζει Μητσοτάκη ήταν εκείνος που είχε πει ότι δεν θα του πάρει η τρόικα τη δόξα στο θέμα των απολύσεων! 
Σε απάντησή του ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε: «Κλήθηκα να υλοποιήσω μια συμφωνημένη πολιτική και δεν ήταν δική μου απόφαση. Αν πρέπει να επιλέξω ανάμεσα στις υπηρεσίες των γιατρών ή των καθαριστριών, θα επιλέξω αυτές των γιατρών. Είμαι πολύ περήφανος για το έργο μου στο ΥΔΜΗΔ διότι κάναμε πραγματικές μεταρρυθμίσεις. Οι οριζόντιες απολύσεις δεν συνιστούν μεταρρύθμιση και ο ίδιος διαπραγματεύθηκα με την τρόικα ώστε να μην υπάρξουν άλλες οριζόντιες απολύσεις».

aftodioikisi.gr