Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

Ο ΣΕΒ. ΠΟΙΜΕΝΑΡΧΗΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΧΑΡΙΤΑΤΟ,ΣΤΟΝ ALPHA 989, ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ

101 08155249

Μητροπολίτης Κορίνθου Διονύσιος

«Προπαγάνδα» και «κατασκευάσματα» χαρακτήρισε την απόδοση των λόγων του για τα παιδιά του πρωθυπουργού και το σύμφωνο συμβίωσης ο Μητροπολίτης Κορίνθου, Διονύσιος, μιλώντας αποκλειστικά στον Αlpha.

«Όποιος με γνωρίζει ξέρει ότι θα πω εκείνο που πρέπει και αναμένει από μένα -με τη νοοτροπία μου- να ακούσει. Μίλησα στον Μητροπολιτικό Ναό Κορίνθου και αφορμή ήταν ελάχιστο τμήμα όσων είπα. Σε ένα κήρυγμα 12 λεπτών όταν αποσπάσεις 20 δευτερόλεπτα είναι πλέον θέμα προπαγάνδας. Όλοι όσοι πήραν από έναν δημοσιογραφίσκο όσα ανέβασε στο μπλόγκ του είναι αλιβάνιστοι, μιλάνε για ομοφοβίες τάχα δικές μας ενώ υποτιμούν τις δικές τους εκκλησιο-φοβίες. Εάν δείτε εκφράσεις εις βάρος του προσώπου μου μπορείτε να καταλάβετε τί απόψεις κυοφορούν και θέλουν να επικρατήσουν στην κοινωνία που θα γίνει ζούγκλα. Όλα αυτά με αφήνουν ελαφρώς αδιάφορο γιατί οφείλω να είμαι σωστός απέναντι στο Θεό, έντιμος απέναντι στο ποίμνιό μου, να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου. Το ποίμνιό μου περιμένει όπου υπάρχουν ιεράρχες να εκφράζονται απόψεις που θα στερεώνουν την πίστη και θα βοηθούν την εξέλιξη της ζωής», είπε χαρακτηριστικά.
«Δεν στοχοποίησα τα παιδιά του πρωθυπουργού, τί μου φταίνε αυτά; Αν το παράδειγμά μου ήταν σοκαριστικό δεν δυσκολεύομαι να ζητήσω συγγνώμη. Αφού ο πρωθυπουργός είπε αυτό, θέλησα να χρησιμοποιήσω ως παράδειγμα αυτό, να τον φέρω στη θέση να κατανοήσει ότι δεν παίζουμε με την οικογένειά μας. Αυτό δείχνει ότι την ώρα που πανηγυρίζει, εσωτερικά υπάρχουν φοβίες μήπως τα παιδιά του καταντήσουν εκεί; Όταν οι νόμοι αυτοί έχουν ισχύ για τα παιδιά των Ελλήνων γιατί για τα παιδιά του πρωθυπουργού είναι κήρυγμα μίσους; Χρησιμοποίησα μόνο και μόνο για να τον σοκάρω αυτό το παράδειγμα με τα παιδιά του. Με σεβασμό και πικρία και υποθετικό λόγο. Πρέπει να μιλάμε για τα δικαιώματά μας και τον ηθικό βίο στην πατρίδα μας. Η κρίση δεν είναι οικονομική είναι ηθική», επεσήμανε ο κος Διονύσιος.
Αναφερόμενος στην κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό, είπε χαρακτηριστικά: «Απέτυχαν παταγωδώς να εφαρμόσουν σε οικονομικά κλπ θέματα και τώρα το παίζουν αντιχριστιανικοί εις βάρος του λαού. Αν έκανα κήρυγμα μίσους δεν θα του έλεγα ότι λυπάμαι. Ως ηγέτης οφείλει να πηγαίνει μπροστά αλλά όχι με τέτοιο τρόπο. Ουσιαστικά φοβάται της δύναμη της επίδρασης της εκκλησίας στο λαό, το 80% του ποσοστού είναι υπέρ της δήλωσης και της άποψής μου. Εγώ αγωνίζομαι 4000 άνθρωποι να έχουν φροντίδα τη μέρα. Η κυβέρνηση δεν το συμμερίζεται».
  «Δεν είμαι ομοφοβικός, όμως άλλο είναι η προσωπική σχέση κι άλλο η νομική. Πρόσφατα σε τοπικά μέσα προέτρεψα τους χριστιανούς μας να αντιμετωπίζουμε ανθρώπινα και φυσικά όσους έχουν μια τέτοια στάση απέναντι στη ζωή αλλά άλλο η προσωπική μας σχέση και άλλο η νομική. Δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να δεις ότι τα φύλα μεταξύ τους είναι διαφορετικά, όπως είπε και ένα παιδί. Παρά τις συνταγματικές τοποθετήσεις και εις βάρος της φύσεως των πιστών δεν μπορεί να γίνει αυτός ο αποχριστιανισμός της οικογένειας. Η εκκλησία θεωρείται μέχρι τώρα θεματοφύλακας της οικογένειας, αν αυτό έχει αλλάξει στα μυαλά κάποιων στα δικά μας δεν έχει αλλάξει. Εμείς τί είμαστε οι χριστιανοί, πολίτες δεύτερης κατηγορίας; Δεν έχουμε δικαιώματα συμμετοχής στο δημοκρατικό μας πολίτευμα; Θα με ρωτήσεις κύριε γιατί σε ψήφισα. Πώς δυσαρεστεί ένα τόσο μεγάλο τμήμα του λαού; Θα αγωνιστούμε να απολαμβάνουν και αυτοί ίσα δικαιώματα αλλά με ποιο τρόπο; Αύριο θα μας φέρουν συμπληρωματικά νομοσχέδια για την υιοθεσία των παιδιών, εκεί έχουμε πολλά να πούμε. Θα πρέπει νομικά και φυσιολογικά να δούμε τί σημαίνει οικογένεια», πρόσθεσε.

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ alpha989.com

 imkorinthou.org