Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

Πανούσης: Δεν θα είμαι υποψήφιος με το ΣΥΡΙΖΑ

Πανούσης: Δεν θα είμαι υποψήφιος με το ΣΥΡΙΖΑ
Την απόφασή του να μην είναι υποψήφιος με το ΣΥΡΙΖΑ ανακοίνωσε σήμερα ο αναπληρωτής υπουργός Δημόσιας Τάξης Γιάννης Πανούσης, στο περιθώριο της παρουσίασης του πληροφοριακού κέντρου της Ελληνικής Αστυνομίας.
Παρόλα αυτά, ο κ. Πανούσης «έκλεισε το μάτι» στον Αλέξη Τσίπρα, τονίζοντας ότι παραμένει στη διάθεσή του σε περίπτωση που θέλει να τον τοποθετήσει ξανά σε κάποια υπουργική θέση.
«Εγώ επαναλαμβάνω αυτό που σας είπα από την πρώτη ημέρα, γιατί με στήριξε ο πρωθυπουργός και τον ευχαριστώ πάρα πολύ, ότι δεν είμαι κλασικός πολιτικός. Έχω την τεχνογνωσία και μια αίσθηση της κοινωνίας και προφανώς κάθε απόφασή μου έχει μιαν πολιτική βάση» ανέφερε χαρακτηριστικά, και συνέχισε: «Άλλα είχα δηλώσει από την πρώτη στιγμή που είχα εκλεγεί βουλευτής της ΔΗΜΑΡ, στους έξι μήνες, ότι δεν είμαι πολιτικός, είμαι δάσκαλος. Δεν κατέβηκα στις εκλογές του 2015 με τη ΔΗΜΑΡ».
Την ίδια ώρα, ο κ. Πανούσης ανέφερε ότι ο κ. Τσίπρας είναι ένα πολιτικό κεφάλαιο, το οποίο «πρέπει να αξιοποιηθεί».