Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Η Ραχήλ Μακρή… κλείνει το μάτι στον Τσίπρα

raxil-makri2
Η Ραχήλ Μακρή σε συνέντευξή της στο ραδιόφωνο του Alpha δεν… τσιγκουνεύτηκε τα καλά λόγια για το πρόγραμμα που παρουσίασε ο Αλέξης Τσίπρας στην ΔΕΘ, ενώ τόνισε ότι ο Καμμένος ήθελε να φτάσει στα άκρα το θέμα που δημιουργήθηκε με κάποιες αναρτήσεις της στο διαδίκτυο.
Μεταξύ η βουλευτής των ΑΝ.ΕΛ τόνισε:
Ο κ. Τσίπρας έχει βελτιώσει τον πολιτικό του λόγο και τις θέσεις του. Στην αρχή δεν είχαν προγράμματα.
Στην έκθεση Θεσσαλονίκης ο κ. Τσίπρας έδειξε όχι έχει τη βάση να κυβερνήσει αυτό τον τόπο.
Για την αυριανή μέρα το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι θα συνεχίσω να αντιπροσωπεύω τους πολίτες της Κοζάνης
Όσο γνωρίζω παραμένω στην κοινοβουλευτική ομάδα των ΑΝΕΛ
Αν οι ΑΝΕΛ βρήκαν έναν τρόπο να προβληθούν στα μέσα μέσω του ονόματός μου να το σταματήσουν
Ο κ. Καμμένος έχει όλο το δικαίωμα να με διαγράψει. Όλα αυτά τα καραγκιοζιλίκια πρέπει να σταματήσουν
Γυρίζουν στα κανάλια και με διασύρουν πολιτικά. Αυτοί μου επιτέθηκαν, εγώ δεν επιτέθηκα σε κανέναν
Καταρχήν είμαι βουλευτής με τους ΑΝΕΛ. Από το πρωί μέχρι το βράδυ ήμουν στο Κοινοβούλιο. Ποιο ήταν το πρόβλημα;
Δέχτηκα τηλεφώνημα από τον κ. Καμμένο, που μου μιλούσε για κάποιες αναρτήσεις και βίντεο στο διαδίκτυο.
Έστειλα εξώδικο που ζητάω αυτά που μου καταγγέλλουν μέσω του ΑΠΕ να τα αποδείξουν
Εγώ δεν μασάω τα λόγια μου. Ο κ. Καμμένος ήθελε να φτάσει στα άκρα. Επέλεξα την σιωπή».


ysterografa.gr