Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Δημήτρης Σκούρας : " Δεν παρέδωσα το «χρίσμα» διαδοχής σε κανένα - Στήριξη σε υποψήφιους Συνδημότες μας στις Περιφερειακές εκλογές"

Σε συνάντηση που είχαμε με τον επί σειρά ετών πρώην Δήμαρχο Ξυλοκάστρου και αρχηγό της μείζονος αντιπολίτευσης στο απερχόμενο Δημοτικό Συμβούλιο Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης κ. Δημήτρη Σκούρα και σε συζήτηση που είχαμε για τις αυτοδιοικιτικές εκλογές της Κυριακής μας δήλωσε τα εξής: 
 « Προ καιρού από τα τοπικά ΜΜΕ είχε αναφερθεί ότι παρέδωσα το «χρίσμα» διαδοχής μου στο Δήμο σε συγκεκριμένο υποψήφιο. Επί αυτού του θέματος θέλω να διευκρινίσω τα ακόλουθα: 

              1) Δεν μου ζήτησε κανένας «χρίσμα», εξάλλου δεν είχα κανένα «χρίσμα» για να το δώσω    σε κανένα.  
             2) Στις διεργασίες που προηγήθηκαν για την συγκρότηση των ψηφοδελτίων δεν συμμετείχα σε καμία. Είχα αποφασίσει από καιρό να μην συμμετάσχω στις Δημοτικές εκλογές και το τηρώ απαρέγκλιτα. Θα επιλέξω τον καλύτερο κατά την κρίση μου Υποψήφιο Δήμαρχο και θα τον ψηφίσω χωρίς να γνωστοποιήσω την επιλογή μου. 
            3) Είμαι σε πραγματική δύσκολή θέση καθώς πολλοί συνεργάτες μου και φίλοι που με βοήθησαν σε όλη την διαδρομή μου στα δημοτικά δρώμενα της περιοχής , συμμετάσχουν σε όλα τα ψηφοδέλτια του Δήμου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης.

 Παραμένω στις εκλογές αυτές , αυστηρός παρατηρητής Πέρα αυτών παρεμβαίνω στις εκλογές με την έννοια στήριξης, προτείνοντας στους συμπολίτες μου , στις Περιφερειακές εκλογές της Κυριακής , αφού επιλέξουν όποιο συνδυασμό επιθυμούν να στηρίξουν σύσσωμα τους υποψηφίους συνδημότες μας , που σχεδόν συμμετέχουν σε όλα τα ψηφοδέλτια για να έχει την δική της ισχυρή φωνή η Δυτική Κορινθία στην επόμενη Περιφερειακή αρχή.»

ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΑΛΟΣ