Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Πιπιλή: Ο Δήμος Αθηναίων έγινε κακέκτυπο της Βουλής

Foteini-Pipili
Τις απόψεις της για τις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που έρχονται τον Μάιο, και πιο συγκεκριμένα για τη μάχη του Δήμου Αθηναίων, κατέθεσε η Φωτεινή Πιπιλή, με συνέντευξή της στο ραδιόφωνο του “Real Fm” και την εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου.
Η βουλευτής Α’ Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας, σημείωσε μεταξύ άλλων τα εξής:
“Δεν μου πέρασε από το μυαλό να διεκδικήσω τη Δημαρχία. Αν μου πέρναγε θα την διεκδικούσα σε όλα τα επίπεδα.
Δεν μου έγινε καμία πρόταση. Στην παρούσα φάση πρέπει να επιλέξω, ή θα είμαι βουλευτής, ή θα είμαι υποψήφιος Δήμαρχος.
Όποιος θέλει να κατέβει σε άλλου είδους εκλογές, πρέπει να παραιτηθεί από την εκλογική έδρα του.
Δεν είναι διαίρεση της παράταξης. Στις αυτοδιοικήσεις προέχουν τα πρόσωπα. Έτσι όπως εξελίχθηκε η διαδικασία στον Δήμο Αθηναίων, δεν μου αρέσει καθόλου.
Τώρα έγινε και ο Δήμος Αθηναίων ένα κακέκτυπο της Βουλής”.