Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Το Μαγκαζίνο του Openkorinthos - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΚΟΥΡΑΣ

{images:title}
Ο Αλέξανδρος ασχολείται με την πολιτική επικοινωνία και εργάζεται στην Ουάσινγκτον. Είναι απόφοιτος του Deree και του George Washinton Universiy. Κατάγεται από το Ξυλόκαστρο.

Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;  
Να έχω στη ζωή μου ένα στόχο για τον οποίο να είμαι διατεθημένος να ρισκάρω τα πάντα.
Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Η δίψα μου για την επόμενη μέρα.
Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Χτες το βράδυ
Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας, είναι;
Ο ενθουσιασμός.
Το βασικό ελάττωμά σας;
ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ!
Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα πρωτοεμφανιζόμενα...
Η τελευταία φορά που κλάψατε;
Στις 16 Σεπτέμβρη
Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τον Κάτων το νεότερο.
Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Ο Ρον Πωλ, για τον οποίο εργάστηκα το 2012. Ο Τομ Πάλμερ, για τον οποίο εργάζομαι τώρα, και ο πατέρας μου.
Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Στη Σαντορίνη το καλοκαίρι του 2008.
Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Φρεντερίκ Μπαστιά, Φρίντριχ Χάγεκ, και Αϋν Ραντ.
Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Την αξιοπιστία.
…Και σε μια γυναίκα;
Την αφοσίωση.
Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Θάνος Μικρούτσικος
Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
You are my sunshine
Το βιβλίο που σας σημάδεψε
"Ο Δρόμος προς τη Δουλεία" του Φ.Α. Χάγεκ.
Η ταινία που σας σημάδεψε;
Inherit the wind με Jack Lemon και George C. Scott.
Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Η Στέλλα.
Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το γαλάζιο

Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Τη στάση ζωής που υιοθέτησα μόλις απολύθηκα από το στρατό.
Το αγαπημένο σας ποτό;
Τζιν Τόνικ στην παραλία Ξυλοκάστρου.
Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για το ότι δεν κάνω αυτοκριτική κάθε μέρα.
Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Τους πολιτικούς που στο όνομα του κοινού καλού εξαπατούν τους παραγωγικούς και τίμιους πολίτες.
Όταν δεν εργάζεστε,  ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να αφιερώνω χρόνο στους αγαπημένους μου ανθρώπους.
Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Ο καρκίνος.
Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέμματα;
Όταν έχω δώσει το λόγο μου να μην αποκαλύψω κάτι και πρέπει να απαντήσω κάτι που σχετίζεται με το λόγο που έδωσα.
Ποιο είναι το μότο σας;
Τύχη είναι αυτό που συμβαίνει όταν η προετοιμασία συναντά την ευκαιρία.
Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Ακούγοντας το My Way του Σινάτρα και κρατώνατας το χέρι της...
Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Την αλήθεια.
Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Βαθιάς αυτοκριτικής.

openkorinthos.gr