Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Όλγα: Η Ελλάδα επιστρέφει…

Olga-Kefalogianni
Στα θετικά μηνύματα από τις διεθνείς αγορές για περαιτέρω αύξηση της τουριστικής κίνησης προς την Ελλάδα το 2014, στις βαθιές διαθρωτικές αλλαγές και στη πολιτική και οικονομική σταθερότητα, που επικρατεί στη χώρα, αναφέρθηκε η Υπουργός Τουρισμός Όλγα Κεφαλογιάννη, σε συνεντεύξεις της στο CNN, το Bloomberg και το CNBC, στο Λονδίνο.
Η Υπουργός Τουρισμού εμφανίσθηκε ιδιαίτερα αισιόδοξη για τη νέα χρονιά, έχοντας ως δεδομένο τις προκρατήσεις που έχουν γίνει μέχρι σήμερα και επιβεβαιώνουν τις θετικές προβλέψεις.
«Το 2013 είναι χρονιά -ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό. Η Ελλάδα επιστρέφει στις πρώτες θέσεις του παγκόσμιου τουριστικού χάρτη. Πετύχαμε επειδή είμαστε αποφασισμένοι και είχαμε συγκεκριμένους στόχους. Στη διαφημιστική μας εκστρατεία περάσαμε το μήνυμα ότι στη χώρα υπάρχει πολιτική και οικονομική σταθερότητα», τόνισε μιλώντας στο CNN
Επεσήμανε ακόμη ότι η Ελλάδα είναι ένας τουριστικός προορισμός, για όλη τη διάρκεια του χρόνου. Και προ αυτή τη κατεύθυνση το υπουργείο Τουρισμού αναλαμβάνει ποικίλες πρωτοβουλίες, όπως η σύνδεση του τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα. Γεγονός που αναδεικνύει –ανέφερε η Όλγα Κεφαλογιαννη – την ελληνική γαστρονομία.
Απαντώντας σε ερώτηση του δημοσιογράφου στο τηλεοπτικό δίκτυο Bloomberg, για τις διαπραγματεύσεις με την τρόικα, η Υπουργός Τουρισμού είπε ότι είναι αισιόδοξη όσον αφόρα την καταληξη αυτών των συζητήσεων.
Υπεραμύνθηκε των διαρθρωτικών αλλαγών που πρέπει να γίνουν, ώστε να υπάρξει στον τομέα του τουρισμού ένα πιό φιλικό περιβάλλον για επενδύσεις. Ωστόσο τόνισε ότι «θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η ελληνική κοινωνία δεν αντέχει άλλες θυσίες». Επίσης για μία ακόμη φορά επανέλαβε ότι η Ελλάδα είναι μία πολύ ασφαλής και φιλόξενη χώρα.
Τέλος, η Όλγα Κεφαλογιάννη ανάφερε ότι η μείωση του ΦΠΑ βοηθάει στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς τη χώρα μας. Είπε ακόμη ότι η Ελλάδα εκμεταλλεύεται πλέον κάθε τεχνολογικό νεωτερισμό, όπως είναι το διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα. Γιατί – όπως τόνισε - πλέον όλο και περισσότεροι είναι αυτοί που αναζητούν πληροφορίες από το διαδίκτυο και κάνουν τις κρατήσεις τους από τους συγκεκριμένους χώρους».

ysterografa.gr