Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Το ξέσπασμα της παπαδιάς: Τα παιδιά μου δεν μου μιλάνε κι αυτό με πονάει πιο πολύ από τη φυλακή


Ότι είναι αθώα και αγαπούσε τον άντρα της ισχυρίζεται η παπαδιά, που καταδικάστηκε σε ισόβια για τη δολοφονία του ιερέα Θανάση Αυγερόπουλου στην Ηλεία, που συγκλόνισε το πανελλήνιο. Μέσα από τη φυλακή κάνει έκκληση στα παιδιά της να τη συγχωρήσουν ενώ όπως λέει μοναδικό της λάθος ήταν ότι γνώρισε τον εραστή της...
Η παπαδιά ξεσπά κατά του εραστή της, που όπως λέει της κατέστρεψε τη ζωή ενώ ισχυρίζεται πως είναι αθώα και ότι το δικαστήριο την αδίκησε.

Η Θεοδώρα Καρβέλα στη συνέντευξή της στη RealNews, δηλώνει πως δεν μπορεί να συγχωρήσει τον εαυτό της για την εξωσυζυγική της σχέση αλλά ότι δεν είναι δολοφόνος::

"Δεν είμαι διαβολική γυναίκα"

"Πλήρωσα τα προσωπικά μου λάθη. Γνώρισα αυτόν τον άνθρωπο και μου κατέστρεψε τη ζωή, τη δική μου και της οικογένειας μου. Αυτό ήταν το σφάλμα μου, ότι είδα αυτόν τον άνθρωπο τρεις φορές. Δεν μου συγχώρεσαν ότι ήμουν παπαδιά και είχα εξωσυζυγική σχέση. Αν δεν ήμουν παπαδιά, κανείς δεν θα είχε ασχοληθεί μαζί μου. Έκανα ένα λάθος, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είμαι δολοφόνος, δεν σημαίνει ότι ήθελα να κάνω κακό στον άντρα μου. Δεν είμαι αυτό που παρουσιάζουν, η διαβολική γυναίκα που ήθελε νεκρό τον άντρα της. Τον αγαπούσα τον άντρα μου. Δεκατεσσάρων χρονών ήμουν όταν τον παντρεύτηκα. Ήμασταν μια ζωή μαζί. Έχουμε τρία παιδιά. Το μόνο μου λάθος ήταν ότι γνώρισα τον Παναγόπουλο. Αυτό ούτε εγώ μπορώ να το συγχωρήσω στον εαυτό μου. Αλλά δολοφόνος δεν είμαι".

"Είμαι αθώα. Ποτέ δεν είπα σε κανέναν να σκοτώσει τον άντρα μου και το φωνάζω από την πρώτη στιγμή. Η απόφαση είναι άδικη. Δεν έχω κάνει τίποτα. Έπρεπε να βρίσκομαι μαζί με τα παιδιά μου και όχι στη φυλακή. Είναι άδικο και απάνθρωπο να καταδικάζεται κάποιος που είναι αθώος. Ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βρίσκομαι σε αυτή τη θέση. Δεν έχω κάνει τίποτα".

"Ζητώ συγγνώμη από τα παιδία μου"

"Τα παιδιά μου δεν μου μιλάνε κι αυτό με πονάει περισσότερο από τη φυλακή. Θέλω να τα δω και να τους εξηγήσω, να τους ζητήσω συγγνώμη, γιατί αν δεν είχα γνωρίσει αυτόν τον άνθρωπο, δεν θα είχαν χάσει τον πατέρα τους. Είμαι σίγουρη ότι τα παιδιά μου ξέρουν ότι είμαι αθώα. Ξέρουν ότι δεν θα έκανα ποτέ κακό σε κανέναν. Τα παιδιά μου ξέρουν τι άνθρωπος είμαι. Είναι θυμωμένα και πληγωμένα και τα καταλαβαίνω. Θέλω μόνο να πω στους γιους μου ότι τους αγαπάω και τους περιμένω".
Όσο για τον εραστή της που κατά τη διάρκεια της δίκης πήρε όλο το βάρος πάνω του "αθωώντάς" τη λέει:
"Είπε επιτέλους την αλήθεια. Ίσως να συνειδητοποίησε τι έχει κάνει. Σκότωσε έναν άνθρωπο, κατέστρεψε μια οικογένεια και στέρησε μια μάνα από τα παιδιά της. Ίσως να μην το άντεξε άλλο η συνείδηση του".

"Δίκαιη απόφαση"
Για δίκαιη απόφαση κάνει λόγο, ο συνήγορος πολιτικής αγωγής Μιχάλης Δημητρακόπουλος. "Ο εισαγγελέας της έδρας χαρακτήρισε διαβολικό το έγκλημα, που διέπραξαν οι κατηγορούμενοι και ζήτησε την ενοχή τους χωρίς ελαφρυντικό. Το δικαστήριο με πρόεδρο τον Νικηφόρο Πρίντζη, τους καταδίκασε σε ισόβια. Το μήνυμα που περνά στην ελληνική κοινωνία αυτή η απόφαση είναι πως όσο περίτεχνα κι αν σχεδιαστεί μια ανθρωποκτονία, στο τέλος αποκαλύπτεται και οδηγεί στην ισόβια κάθειρξη".
"Καταδικάστηκε για την ηθική της"Την πεποίθηση ότι η παπαδιά θα έχει διαφορετική αντιμετώπιση σε δεύτερο βαθμό, εξέφρασε ο δικηγόρος της Απόστολος Λύτρας. "Πρόκειται για μια απόφαση σαθρή και πλήρως αναιτιολόγητη. Δυστυχώς κρίθηκε για την ηθική της και όχι για την ηθική αυτουργία σε ανθρωποκτονία. Δεν υπάρχει και δεν πρόεκυψε κατά την ακροαματική διαδικασία κανένα ενοχοποιητικό στοιχείο σε βάρος της. Μάλιστα, ο ίδιος ο συγκαητγορούμενος της ομολόγησε ότι μόνος του αποφάσισε και μόνος του σκότωσε τον άτυχο ιερέα και ότι η κυρία Καρβέλα ποτέ δεν του ζήτησε να προβεί σε αυτή την αποτρόπαια πράξη. Πρόκειται για μια απόφαση άδικη, που ελήφθη υπό το βάρος της κοινής γνώμης, η οποία από την πρώτη στιγμή καταδίκασε και διαπόμπευσε την κατηγορούμενη για τις προσωπικές της επιλογές και τα ηθικά της λάθη".

newsit.gr