Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Όλγα: Μέχρι τώρα, κάποιοι λειτουργούσαν με ασυλία

Olga-Kefalogianni-Victoria-Hislop
Η Ελλάδα που βρίσκεται παντού… Τη στρατηγική της εθνικής εξωστρέφειας ως βραχίονα επιστροφής της Ελλάδας στο διεθνές προσκήνιο, στο περιθώριο μιας κρίσης που υπονόμευσε και απαξίωσε το brand name της χώρας, ανέδειξε η Όλγα Κεφαλογιάννη με συνέντευξη που παραχώρησε στην πρωινή εκπομπή της τηλεόρασης της ΝΕΤ με τον Γιώργο Κουβαρά και τη Μάριον Μιχελιδάκη.
Η Υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στα αποτελέσματα της επίσκεψης του Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά στο Κατάρ, επικεφαλής κυβερνητικού κλιμακίου, μαζί με το οποίο βρέθηκαν και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου, παρέθεσε τις απόψεις της για το πως διαμορφώνεται η κατάσταση στον χώρο της “βαριάς βιομηχανίας” της ελληνικής οικονομίας, και άγγιξε την “καυτή” επικαιρότητα, με την ένταση και τα επεισόδια βίας, “κερασάκι” στα οποία ήταν τα τρομοκρατικά χτυπήματα στο Mall και τα κεντρικά γραφεία της Νέας Δημοκρατίας.
“Την άλλη εβδομάδα πηγαίνουμε στο Ισραήλ, ενώ θα ακολουθήσουν το Βερολίνο η Μόσχα και πολλές ακόμη μεγάλες πόλεις, οι οποίες διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο. Οφείλουμε να είμαστε παντού, και να επενδύσουμε σε αυτή την εξωστρέφεια.
Η Ελλάδα είναι μια χώρα ασφαλής, και περιμένουμε τους επισκέπτες από το εξωτερικό. Τα στοιχεία που έχουμε από τις πρώτες προκρατήσεις για το 2013 είναι ενθαρρυντικά, όπως έχω πει και άλλες φορές όμως, δουλειά του Υπουργού Τουρισμού δεν είναι να κάνει διαπιστώσεις και προβλέψεις, αλλά να φροντίζει να υπάρχει αποτέλεσμα.
Πρέπει ωστόσο να σημειώσουμε ότι η Ελλάδα χρειάζεται κοινωνική ειρήνη. Θα πρέπει να μάθουμε να λειτουργούμε με κανόνες. Να αποφεύγονται τα άκρα, ειδικά σε μια περίοδο που είναι δύσκολη για όλους.
Η Πολιτεία οφείλει να διαμορφώνει, να εμπεδώνει και να υπερασπίζεται ένα αίσθημα ασφάλειας και δικαίου για όλους. Μέχρι τώρα, κάποιοι λειτουργούσαν με ασυλία και βρίσκονταν στο απυρόβλητο όταν είχαν ακραίες συμπεριφορές. Αυτό αλλάζει”, δήλωσε με έμφαση η Όλγα Κεφαλογιάννη.
Η Υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε ακόμη στο ενδεχόμενο μείωσης του ΦΠΑ στον κλάδο της εστίασης, που αποτελεί πάγιο αίτημα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων του χώρου, παραδέχτηκε ωστόσο ότι οι Έλληνες έχουν ξεπεράσει προ πολλού τη φοροδοτική ικανότητά τους, έχουν φτάσει στα όρια τους, και δεν θα φέρουν αποτελέσματα και έσοδα τυχόν νέοι φόροι, “ειδικά στην ακίνητη περιουσία”, όπως σημείωσε με νόημα.

ysrerografa.gr