Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2021

Δημήτρης Λάλος: Δεν τελείωσα υποκριτική Σχολή, σπούδαζα ηλεκτρονικός υπολογιστών

 Δημήτρης Λάλος: Δεν τελείωσα υποκριτική Σχολή, σπούδαζα ηλεκτρονικός υπολογιστών 

Ο γνωστός ηθοποιός Δημήτρης Λάλος βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται» που παρουσιάζει η Ναταλία Γερμανού, και ήταν ιδιαίτερα αποκαλυπτικός. 

Ο Δημήτρης Λάλος, ο τηλεοπτικός Μαθιός από την επιτυχημένη σειρά του Alpha «Σασμός», μίλησε για όλα. Για τα παιδικά του χρόνια στη Γερμανία, την υποκριτική αλλά και για τον ρόλο του στη σειρά.

«Έφυγα 8 ετών από την Ελλάδα και πήγαμε με τους γονείς μου στη Γερμανία. Έμεινα εκεί μεχρι τα 18.

Ήταν πολύ ωραία χρόνια, γνώρισα πάρα πολύ κόσμο και αγάπησα την Ελλάδα λίγο περισσότερο, γιατί μου έλειπε αρκετά. Εγώ πάντα ήθελα να έρθω στην Ελλάδα για διακοπές και τελικά τώρα που είμαι εδώ, είναι σαν διακοπές.

Εγώ ήρθα στην Ελλάδα να σπουδάσω, οι γονείς μου είναι ακόμα εκεί. Όταν ήρθα στην Αθήνα και ξεκίνησα να σπουδάζω δεν ήμουν σίγουρος γι αυτό που έκανα.

Η πρώτη ταινία μικρού μήκους που πρωταγωνίστησα ήταν “Ο σκύλος”. Ήταν μια ταινία που γυρίστηκε με φιλμ και με καθόρισε αυτό», είπε μεταξύ άλλων ο Δημήτρης Λάλος.

Ο γοητευτικός πρωταγωνιστής αναφέρθηκε, μέσα σε όλα, στην ενασχόληση του με την υποκριτική αποκαλύπτοντας πως ουδέποτε έχει ολοκληρώσει σχετική σχολή.

«Όταν ήρθα στην Αθήνα και ξεκίνησα να σπουδάζω, νομίζω πως δεν ήμουν σίγουρος για αυτό που κάνω. Άλλωστε πιστεύω πως όλοι μας σε μια ηλικία 18 χρονών δεν είμαστε σίγουροι για αυτό που κάνουμε. Αυτό είναι και καλό, το να μην ξέρεις. Δεν χρειάζεται πάντα να ξέρεις. Η διαδικασία, ο δρόμος είναι και αυτός σημαντικός».

«Μέσα εκεί κάπου ανακάλυψα το θέατρο. Μέχρι τότε δεν είχα καμία σχέση με αυτό. Ηλεκτρονικός ηλεκτρονικώ υπολογιστών και συστημάτων σπούδαζα», συμπλήρωσε ο ηθοποιός Δημήτρης Λάλος.