Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021

Ένας Ελληνοκύπριος υποψήφιος για τη Eurovision 2022 με την Αυστραλία!

https://ogaegreece.com/wp-content/uploads/2021/11/Andrew-Lambrou.jpg 


O 23χρονος Ελληνοκύπριος Andrew Lambrou είναι τραγουδοποιός με βάση το Sydney και ήδη μορφή των social media. Έχει συνολικά 1.5 εκατομμύριο ακολούθους στο YouTube, Instagram και TikTok. Μόνο το 2021 κυκλοφόρησε 3 singles, συγκεντρώνοντας χιλιάδες streams στο Spotify. Επίσης έχει λάβει μέρος στο ‘X-Factor Australia’ το 2015, όταν ήταν μόνο 17 χρονών. Και τώρα είναι υποψήφιος για τη Eurovision 2022 συμμετέχοντας στον εθνικό τελικό της Αυστραλίας "Eurovision: Australia Decides 2022!".

Μας λέει ότι η Ελληνική και Κυπριακή καταγωγή του έπαιξε μεγάλο ρόλο στο να αισθάνεται ιδιαίτερη σύνδεση με τη Eurovision:

Είμαι τόσο ενθουσιασμένος που είμαι μέρος του ‘Eurovision – Australia Decides 2022′! Έχω μεγαλώσει παρακολουθώντας τη Eurovision με την οικογένειά μου, θαυμάζω ό,τι συμβαίνει σε αυτήν και βλέπω καλλιτέχνες να δείχνουν την τέχνη τους στον κόσμο. Το να είμαι μέρος αυτού του σόου είναι σαν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Είμαι τόσο ενθουσιασμένος που θα δείξω στην Αυστραλία το καλλιτεχνικό μου έργο! Το να εκπροσωπήσω δυνητικά τη χώρα μου σε αυτόν τον εκπληκτικό διαγωνισμό τραγουδιού είναι η πιο ενθαρρυντική σκέψη για μένα.’

Andrew Lambrou 
Διαβάστε περισσότερα εδώ: https://ogaegreece.com/aystralia-treis-pop-dynamites-australia-decides/