Δύο (2) ολόκληρα χρόνια έχουν περάσει από το Νοέμβριο του 2019 όπου ο ένας κλάδος της βυθιζόμενης γέφυρας του Σαρωνικού, στη Διώρυγα Κορίνθου έπαψε να λειτουργεί. Τούτο είχε προκύψει από ατύχημα κατά τη διέλευση πλοίου, κατά το οποίο ο ένας κλάδος - προς το Σαρωνικό κόλπο - αχρηστεύθηκε και λειτουργεί μόνο ο άλλος κλάδος, ο εσωτερικός προς τη Διώρυγα.
Στη Διώρυγα Κορίνθου κατασκευάστηκαν το 1986, σε εντυπωσιακό χρονικό διάστημα και πρωτοποριακό τρόπο, δύο βυθιζόμενες γέφυρες, η μία στον Κορινθιακό κόλπο και η άλλη στο Σαρωνικό. Οι γέφυρες θεωρούνται και είναι πρότυπο σύλληψης και σχεδιασμού, ο οποίος πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά από τη Διεύθυνση και την Τεχνική υπηρεσία της ΑΕΔΙΚ, με διευθυντή τον Δημ. Μπενάρδο, προϊστάμενο Τεχνικών Υπηρεσιών το κ.Φαιδ. Κυριάκη και τους αείμνηστους Μηχανικούς Φάνη Γρίσπο και Θεόδωρο Σπανό. Την εποχή αυτή η ΑΕΔΙΚ με τα άξια στελέχη της και το εργατικό προσωπικό, είχαν την τεχνογνωσία για τη συντήρηση και με συνεχούς εξοπλισμούς μηχανημάτων και μεγάλο ενδιαφέρον, εξασφάλιζαν την καλή λειτουργία της.