Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2021

"Σύνδεσμος Γυναικών Ηπείρου", Ένας θεματοφύλακας της ηπειρώτικης πολιτιστικής παράδοσης /ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ & ΚΑΛΕΣΜΑ.


 Της Ιωάννας Κασίμη
 
Η πανδημία έφερε με δραματικό τρόπο μια νέα λέξη στη ζωή μας...COVID-19, αλλά ταυτόχρονα, ανέδειξε μια ιδέα που σίγουρα όλοι θέλουμε να υποστηρίξουμε. Τον "Κοινωνικό ρόλο του Πολιτισμού" στις σύγχρονες κοινωνίες και στο κοινό μας ταξίδι για να σχεδιάσουμε το μελλοντικό τρόπο ζωή μας.
Ένα ταξίδι, όπου θα συναντηθούν και πάλι ο πολιτισμός, η κοινωνική εξύψωση, οι συνεργασίες και μια μεγαλύτερη συμμετοχή της Ηπειρώτισσας γυναίκας, μητέρας, εργαζόμενης και επιστήμονα στα κοινά.
Ο "Σύνδεσμος Γυναικών Ηπείρου", με δέχτηκε στα δεκαεννέα μου χρόνια και από τότε υπήρξε για εμένα μια όμορφη, δημιουργική, ανοικτή και εντυπωσιακή κοινότητα, καθώς κατάφερνε να μετουσιώνει σε πολιτικές και δράσεις κάθε μας ιδέα και με ένα Διοικητικό Συμβούλιο να εργάζεται, ώστε να καταστήσει το Σύλλογο μας πρωτοπόρο στην ανάδειξη της θέσης της Ηπειρώτισσας στην εθνική μας ζωή.
Ο Σύνδεσμος Γυναικών Ηπείρου, συνεχίζει να είναι κάτι όμορφο στα μάτια μου, στο μυαλό μου και στη ψυχή μου.
Ένας θεματοφύλακας της ηπειρώτικης πολιτιστικής παράδοσης.
Θέλοντας να συνεχιστεί το έργο του Συλλόγου, αξιοποιώντας την υφιστάμενη κατάσταση και υποστηρίζοντας την προσέγγιση της πολιτιστικής διπλωματίας, η οποία μπορεί να εξυψώσει ακόμα περισσότερο την ηπειρώτικη ταυτότητα μας, θα είμαι υποψήφια στην εκλογή των Οργάνων για το Διοικητικό Συμβούλιο Σάββατο στις 23 Οκτωβρίου 2021 και για την εκπροσώπηση στην Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδος (Π.Σ.Ε.).
Ώρα 15:00 με 18:00 - Κλεισθένους 15 - Πλατεία Κοτζιά - Αίθουσα Πανηπειρωτικής - 7ο όροφο.

*Ιωάννα Κασίμη 

(Ειδική Συνεργάτης Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Π. Ε. Κορινθίας)