Τρίτη 29 Ιουνίου 2021

Αλλάζει η σύνθεση της K.O. της ΝΔ – Ο Κώστας Κόλλιας παίρνει την έδρα στην Κορινθία


Αλλάζει η σύνθεση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, καθώς το Εκλογοδικείο, δύο χρόνια σχεδόν μετά τις εθνικές εκλογές, άλλαξε με απόφασή του την αρχική σειρά εκλογής στο νομό Κορινθίας.

Ο Κώστας Κόλλιας γίνεται βουλευτής και αποχωρεί η αναπληρώτρια κοινοβουλευτική εκπρόσωπος της ΝΔ, Μαριλένα Σούκουλη.

Πρώτος παραμένει ο Χρίστος Δήμας και δεύτερος ο Νίκος Ταγαράς, αλλά στην

τρίτη και τελευταία για τη ΝΔ εκλόγιμη θέση, στον νομό Κορινθίας, σημειώθηκε ανατροπή. Μετά την επανακαταμέτρηση των ψηφοδελτίων, η Μαριλένα Σούκουλη, που είχε συγκεντρώσει 8.583 ψήφους έναντι 8.496 του Κώστα Κόλλια, βρίσκεται τελικά πίσω από τον αντίπαλό της.

Έτσι, ο 66χρονος πρώην βουλευτής της ΝΔ μπαίνει και πάλι στη Βουλή, ενώ η κα Σούκουλη αποχωρεί, αφήνοντας μάλιστα κενή και τη θέση της αναπληρώτριας κοινοβουλευτικής εκπροσώπου της ΝΔ, την οποία κατέχει μέχρι σήμερα.

Ο Κώστας Κόλλιας έχει τελειώσει τη Σιβιτανίδειο, ήταν υπάλληλος της ΔΕΗ, έχει διατελέσει επί σειρά ετών νομαρχιακός σύμβουλος στην Κορινθία, ενώ το 2007 εξελέγη πρώτη φορά βουλευτής με τη ΝΔ.  

Αναλυτικά η δήλωσή του:

Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι.

Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι χθες (28/6) το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο δημοσίευσε απόφαση σύμφωνα με την οποία έγινε δεκτή η ένσταση μου και μου αποδόθηκε η τρίτη βουλευτική έδρα της Ν.Δ. στον νομό Κορινθίας.
Η επιστροφή μου στα κοινοβουλευτικά έδρανα ύστερα από 6,5 χρόνια, με γεμίζει συγκίνηση και ευθύνη να ανταποκριθώ στις προσδοκίες σας σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές για τον τόπο μας.
Στα χρόνια αυτά παρέμεινα στον τόπο μου, στο χωριό μου, βιώνοντας την καθημερινότητα σας και τις αγωνίες σας για μια καλύτερη ζωή.
Παρέμεινα ο απλός οικογενειάρχης, ο ανθρωπος της διπλανής πορτας, ο δικός σας άνθρωπος.
Θεωρώ χρέος μου να ευχαριστήσω:
Την προϊσταμένη και τους υπαλλήλους του πρωτοδικείου Κορίνθου για την άψογη υπηρεσιακή συμπεριφορά τους.
Τον δικηγόρο μου και τους φίλους κορίνθιους δικηγόρους που στήριξαν το δίκαιο του αιτήματος μου.
Τους καλούς μου φίλους που με βοήθησαν κατά την επίπονη αποδεικτική διαδικασία.
Όλες και όλους εσάς για το ενδιαφέρον και την αγάπη που μου δείξατε στα δύο χρόνια της πολιτικής μου περιπέτειας.
Τέλος ενα μεγάλο ευχαριστώ στη συζυγό μου που στάθηκε δίπλα μου σταθερός αρωγός και συμπαραστάτης σε ένα αγώνα προσωπικής και συλλογικής δικαίωσης.
Σας εύχομαι καλό καλοκαίρι,υγεία, προκοπή και τις καλύτερες μέρες που αξίζουμε όλοι μας.
Με σεβασμό και εκτίμηση,
Κόλλιας Κώστας
Βουλευτης Κορινθίας.