Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

Ευχαριστήριο του γιατρού κ. Στράτου Μπίσια υποψηφίου περ. συμβούλου Πελοποννήσου με την "Πρωτοβουλία για την Πελοπόννησο" του Παναγιώτη Νίκα

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, περιλαμβάνεται ο Bisias Stratos, , τα οποία χαμογελούν, άτομα στέκονται, κουστούμι και υπαίθριες δραστηριότητες
Σας ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, εγώ και η οικογένεια μου, για την υποστήριξή σας και το συγκινητικό ενδιαφέρον σας.
Η αλλαγή του εκλογικού νόμου σε απλή αναλογική δεν μου δίνει την ευκαιρία να βρίσκομαι στους εκλεγμένους. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια, στο βαθμό που μου έδωσε η ψήφος σας, ότι θα αδιαφορήσω για τον τόπο μας.
Οι ευχές σας και η αγάπη σας με κάνουν να νιώθω ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο.
Επέλεξα έναν τελείως διαφορετικό εκλογικό αγώνα, με γνώμονα το ήθος μου, και σκοπό να μην ενοχλήσω την ιδιωτικότητα και την προσωπική ζωή κανενός, χωρίς να είμαι η αιτία καταστροφής του περιβάλλοντος με κατασπατάληση καρτών και φυλλαδίων.
Το αποτέλεσμα έδειξε ότι τα καταφέραμε όλοι μαζί και αυτό με κάνει υπερήφανο.
Γι' αυτό την Κυριακή όλοι μαζί ας ολοκληρώσουμε την προσπάθεια μας, με πρώτο μέλημα μας να καταφέρουμε να προσέλθουν στις κάλπες ΟΛΟΙ και δεύτερο, να δώσουμε την αυτοδυναμία στον Παναγιώτη Νίκα για μια καλύτερη Κορινθία όπως μας αξίξει.

ΣΤΡΑΤΟΣ ΜΠΙΣΙΑΣ*

* Ο Στράτος Μπίσιας ήταν υποψήφιος περιφερειακός Σύμβουλος με την "ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ" με υποψήφιο περιφερειαρρχη Παναγιώτη Νίκα.