Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

ΒΛΑΣΙΟΣ ΤΣΙΩΤΟΣ: Η συναισθηματική μου κατάσταση δεν μου επιτρέπουν να συμμετέχω σε πολιτικές εκδηλώσεις. Ελπίζω οι πάντες να σεβαστούν την επιθυμία μου.

Αυτές τις μέρες λόγω των επικείμενων βουλευτικών εκλογών δέχομαι πολλές προσκλήσεις από υποψήφιους βουλευτές κομμάτων ώστε να παραβρεθώ σε ομιλίες που θα πραγματοποιηθούν κυρίως στο Ξυλόκαστρο. Υπό άλλες συνθήκες η θεσμική μου θέση ως επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας θα με υποχρέωνε να παραβρεθώ σε όσες είχα τον χρόνο να παρακολουθήσω. Η συναισθηματική μου κατάσταση όμως καθώς και ο προσωπικός μου κώδικας αξιών δεν μου επιτρέπουν μια εβδομάδα μετά την ξαφνική απώλεια του φίλου και συνεργάτη Γιώργου Μάνθου να συμμετέχω σε πολιτικές εκδηλώσεις. Για τον ίδιο λόγο δεν ήμουν παρών ούτε στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο. Ξέροντας λοιπόν ότι πολλοί υποψήφιοι παρακολουθούν τις αναρτήσεις μου, θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους καλή επιτυχία, αλλά έχω πάρει την απόφαση να απέχω παντελώς από αυτή την εκλογική διαδικασία. Ελπίζω οι πάντες να σεβαστούν την επιθυμία μου.

ΒΛΑΣIOSΣ ΤΣΙΩΤΟΣ