Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Η απάντηση της Σοφίας Βούλτεψη για την εκστρατεία λάσπης

Γράφει η Σοφία Βούλτεψη
κυβερνητική εκπρόσωπος

Οι μάσκες έπεσαν! Τώρα ξέρουμε ποιο είναι το κέντρο που καθοδηγεί από μέρες την εναντίον μου επίθεση ψεύδους, άρα συκοφαντική.
Από χθες, το επίσημο όργανο του ΣΥΡΙΖΑ, η εφημερίδα «Η Αυγή», πήρε η ίδια τη σκυτάλη των προσωπικών επιθέσεων.
Μια εκστρατεία λάσπης και συκοφαντίας με προφανή πολιτική στόχευση και από διαφορετικά «παραρτήματα» που ανήκουν στο ίδιο κέντρο αποσταθεροποίησης. Απαντώ σε ένα προς ένα συνοπτικά:
Σχετικώς με δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο έχω διορίσει συγγενείς μου, επειδή είναι πλήρως αναληθές και συκοφαντικό και δεν έχω διορίσει κανέναν, ο λόγος έχει από χθες δοθεί στη Δικαιοσύνη, στην οποία προσέφυγα Σχετικώς με την περιουσιακή μου κατάσταση, διαθέτω μόνο μια πρώτη κατοικία τριάντα ετών, στην οποία κατοικώ με την οικογένειά μου και το ήμισυ μιας εξοχικής κατοικίας, ήτοι… 35 τ.μ. Αυτό που αναφέρεται ως «οικόπεδο» αποτελεί μέρος παλαιού συνεταιρισμού από 28 ετών (με ό,τι αυτό συνεπάγεται ως προς την αξία και την αξιοποίησή του), που αποκτήθηκε από ομάδα δημοσιογράφων, μεταξύ των οποίων και κάποιοι από τους σημερινούς συκοφάντες μου. Επομένως, δεν διαθέτω ουσιώδη ακίνητη περιουσία, ούτε εισοδήματα από αυτήν.

Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη ραδιοφωνική συνέντευξη δεν αφορούσε στην πρώτη κατοικία, αλλά στις επενδύσεις σε ακίνητα, κάτι που προφανώς δεν περιλαμβάνει την πρώτη κατοικία
 Σχετικώς με την θέση μου σε εταιρία, από αυτήν έχω αποχωρήσει πλήρως από τις 6 Μαΐου 2014, πολύ πριν μου ανατεθούν τα καθήκοντα του υφυπουργού, δυστυχώς για τους συκοφάντες.
Οι συκοφάντες καλούνται να ανασκευάσουν και κυρίως να δημοσιοποιήσουν τους δικούς τους τραπεζικούς λογαριασμούς (οι δικοί μου είναι ελλειμματικοί), τα δικά τους «πόθεν έσχες» (αν έχουν υποβάλει ποτέ) και τις δικές τους φορολογικές δηλώσεις.
Ειδικά η εφημερίδα «Η Αυγή», που από σήμερα πήρε τη σκυτάλη των προσωπικών εναντίον μου επιθέσεων, καλείται να δημοσιοποιήσει τα «πόθεν έσχες» των επιφανών στελεχών της.

Άλλως τον λόγο θα λάβει και για αυτούς η Δικαιοσύνη.
Για να μην ψάχνουν για την αυριανή τους έκδοση, τους ενημερώνω ότι στη διάρκεια του καλοκαιριού πήγα τρεις φορές για μπάνιο, πέντε φορές στο σούπερ-μάρκετ και τρεις ημέρες στο χωριό του άνδρα μου, την Βυτίνα Αρκαδίας. Επιτρέπει ο ΣΥΡΙΖΑ να συνοδεύομαι από τον άνδρα μου;
Σοφία Βούλτεψη


Όσον αφορά το θέμα με την ΝΕΡΙΤ που έχει δημιουργηθεί η κυβερνητική εκπρόσωπος μιλώντας στον Βήμα FM τόνισε ότι η ΝΕΡΙΤ «είναι Ανεξάρτητη Αρχή και «δεν έχει καμία επαφή με την Κυβέρνηση», ενώ χαρακτήρισε ψευδή τα σχετικά δημοσιεύματα.
Αναφερόμενη στην παραίτηση του πρόεδρου Αντώνη Μακρυδημήτρη και του αναπληρωτή Διευθύνοντα Συμβούλου Ροδόλφου Μορώνη της ΝΕΡΙΤ είπε ότι δεν γνωρίζει τον λόγο για τον οποίο παραιτήθηκαν.