Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Θεοδωράκης: Έχω μεγαλύτερες φιλοδοξίες από το να γίνω ο Βενιζέλος του Σαμαρά

stavrospotami,
Ο Σταύρος Θεοδωράκης σε συνέντευξή του στον RealFMκαι τον Νίκο Χατζηνικολάου τόνισε ότι είναι έτοιμος να συνεργαστεί και «με τον Σαμαρά και με τον Τσίπρα στη βάση ενός σχεδίου», ενώ παραδέχτηκε πως «το Ποτάμι πρέπει να δώσει σημαντικές εξετάσεις για να πειστεί ο κόσμος».
Μεταξύ άλλων ο κ. Θεοδωράκης είπε:

«Θα είναι δύσκολη ιστορία και για μένα και για την οικογένειά μου, αλλά υπάρχουν κάποιες στιγμές που λες, πρέπει να το κάνω. Υπάρχουν στιγμές που λες καλά έκανα και στιγμές που λες, που έμπλεξα», σχολίασε αρχικά ο κ. Θεοδωράκης για την ενασχόλησή του με την πολιτική και συνέχισε:
«Τις 20 θέσεις που θα αλλάξουν τη χώρα θα τις δώσουμε πριν τις Εθνικές εκλογές. Σε κομβικά ζητήματα, πήραμε αμέσως θέση. Πήραμε ξεκάθαρη θέση για τους τραπεζίτες. Όταν η Νέα Δημοκρατία βγήκε και έλεγε για γερουσία, βγήκαμε εμείς με προτάσεις για το Σύνταγμα. Εμένα ο κόσμος με ξέρει. Ξέρει τις αρχές μου».
«Έχω μεγαλύτερες φιλοδοξίες από το να γίνω ο Βενιζέλος του Σαμαρά. Στην Ελλάδα ο κάθε ένας έχει και από μια θεωρεία συνομωσίας», πρόσθεσε.
«Θα μου ήταν πάρα πολύ εύκολο να χρησιμοποιήσω την δημοσιότητά μου και να βγω στα κάγκελα. Προέχει να βρούμε μια γλώσσα συνεννόησης. Το μέλλον θέλει συνεργασίες. Είμαι έτοιμος να συνεργαστώ και με τον Σαμαρά και με τον Τσίπρα στη βάση ενός σχεδίου», είπε ακόμα ο πρόεδρος του Ποταμιού και τόνισε ότι «σε κάποια πράγματα θεωρώ ότι μπορούμε να έχουμε μεγαλύτερη συνεργασία, όπως π.χ στο θέμα της παιδείας».
«Όταν μπαίνεις στην πολιτική, μπαίνεις γιατί νοιώθεις ότι μπορείς να τα κάνεις όλα. Δεν νοιώθεις ότι είσαι ο παίκτης του πάγκου. Δεν ήμουν όμως ποτέ του καλαμιού. Το Ποτάμι, πρέπει να δώσει σημαντικές εξετάσεις για να πειστεί ο κόσμος», συνέχισε, σχετικά με το Ποτάμι.
«Αν θέλουμε να είμαστε μια χώρα που θα κυβερνηθεί κάποια στιγμή θα σου τεθεί το δίλλημα. Η με τη Νέα Δημοκρατία, ή με τον ΣΥΡΙΖΑ», είπε ακόμα.
Σχετικά με το μεταναστευτικό, ο κ. Θεοδωράκης ξεκαθάρισε ότι «η χώρα δεν μπορεί να έχει ανοιχτά σύνορα. Πρέπει να υπάρχει η frontex και να φυλάει τα σύνορά μας. Από την άλλη πλευρά όμως, είναι ντροπή μας, που δεν έχουμε δώσει την ιθαγένεια στα παιδιά των μεταναστών που γεννιούνται και πηγαίνουν σχολείο εδώ. Είναι λάθος που καταργήσαμε το δικαίωμα των μεταναστών να συμμετέχουν στις δημοτικές εκλογές».
Για το μνημόνιο, ο πρόεδρος του Ποταμιού τόνισε ότι «το μνημόνιο δεν σχίζεται. Είναι μια σειρά από νόμοι που έχουν καθορίσει από τα εργασιακά μέχρι τους σκουπιδιάρηδες. Στο μνημόνιο μπήκαμε για δύο λόγους. Γιατί υπήρχαν κάποιοι πολιτικοί που δεν έδιναν σημασία στο ταμείο».

ysterografa.gr