Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Κανέλλη: Τσογλάν boy ο Τσίπρας, «γελωτοποιός» του ο Κασιδιάρης! (βίντεο)

Λιάνα Κανέλλη
Έξω φρενών με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα για την αντίδρασή του στο χαστούκι που δέχτηκε από τον Ηλία Κασιδιάρη εμφανίστηκε η βουλευτής του ΚΚΕ, Λιάνα Κανέλλη.

Η βουλευτής του ΚΚΕ εμφανίστηκε έξαλλη με τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης με αφορμή την αντίδρασή του στο χαστούκι που δέχτηκε η κα Κανέλλη από τον Ηλία Κασιδιάρη τον Ιούνιο του 2012 σε τηλεοπτική εκπομπή, όπως αυτή αποτυπώθηκε στο ντοκιμαντέρ «Στο Νήμα» που προβάλλεται στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
Η Λιάνα Κανέλλη ξέσπασε στο τέλος της εκπομπής «Ανατροπή», το βράδυ της Δευτέρας, χαρακτηρίζοντας τον Αλέξη Τσίπρα «τσογλάν boy», υποστηρίζοντας πως στο ντοκιμαντέρ φαίνεται να γελάει με το χαστούκι.
Τα τρυφερά λόγια του Αλέξη Τσίπρα στη Ρένα Δούρου όταν δέχθηκε το ποτήρι του Κασιδιάρη
«Τον δείχνει στο ντοκιμαντέρ εν γνώσει του, να βλέπει το χαστούκι. Και ο κ. Τσίπρας, χρησιμοποίησε το χαστούκι για να διαφημίσει το ντοκιμαντέρ» είπε η βουλευτής του ΚΚΕ και υποστήριξε ότι ο Αλέξης Τσίπρας συμφώνησε να γυριστεί το ντοκιμαντέρ αρκεί να μη θιγούν η οικογένεια και τα παιδιά του. «Σε αυτή τη συμφωνία δεν περιλαμβάνεται το δικό μου το παιδί, ούτε η δική μου η οικογένεια», τόνισε η Λιάνα Κανέλλη.
«Τον δείχνει στο ντοκιμαντέρ να γελάει τάχα μου δήθεν από αμηχανία. Σε ολόκληρο ντοκιμαντέρ 75 λεπτά, πήρε το χαστούκι και γελάει. Και λέει ότι και εγώ επιτέθηκα πρώτη. Έτσι γράψανε. Εντάξει ας αφήσουν τον Κασιδιάρη να κάνει τον γελωτοποιό του Τσίπρα. Και παίρνει και τη βουλευτίνα του τηλέφωνο και της λέει «μανάρι μου δεν σε υπερασπίστηκε ο Παυλόπουλος»».
«Δεν με ρώτησε κανένας αν θέλω να βλέπω ξανά και ξανά τη μούρη μου ως διαφημιστικό του μεγάλου πολιτικού ανδρός -κατά την άποψή μου Τσογλάν boy μετά από αυτό- που λέγεται Αλέξης Τσίπρας» πρόσθεσε η βουλευτής του ΚΚΕ.
Όταν ο Γιώργος Κατρούγκαλος παρατήρησε ότι τέτοιοι χαρακτηρισμοί δεν ταιριάζουν στην Αριστερά, η Λιάνα Κανέλλη επέμεινε: «αυτή είναι συμπεριφορά τσογλανιού. Όταν για το εγώ του γελά απέναντι σε φασιστική πρακτική, είναι τσογλάνι. Φέρω την πολιτική ευθύνη, να χαρακτηρίσω τσογλάνικη τη συμπεριφορά Τσίπρα στο ντοκιμαντέρ, όταν εγώ σηκώθηκα να υπερασπίσω τη συνάδελφο Δούρου. Η Αριστερά δεν είναι το τυφλό εγώ του Αλέξη Τσίπρα» κατέληξε.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

 rightnews.gr