Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Χαράτσι στους «πλούσιους» του ΣΥΡΙΖΑ θα βάλει ο Τσίπρας

Χαράτσι στους «πλούσιους» του ΣΥΡΙΖΑ θα βάλει ο Τσίπρας Η αμηχανία στην οποία βρέθηκε η Κουμουνδούρου μετά τη δημοσιοποίηση του πόθεν έσχες των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ είναι δεδομένη. Εφάπαξ ενός εκατομμυρίου ευρώ για τον Δημήτρη Τσουκαλά, χιλιάδες λίρες Αγγλίας για τη Νάντια Βαλαβάνη, επενδύσεις χιλιάδων ευρώ από τον Γιώργο Σταθάκη και τον Ευκλείδη Τσακαλώτο σε funds όπως η BlackRock και η JR Morgan.

Σε μια προσπάθεια να μετριάσει τις εντυπώσεις ή ακόμη και να τις διασκεδάσει, ο γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Βούτσης δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο οι «πλούσιοι» βουλευτές να κληθούν αν βάλουν το χέρι στην τσέπη και να μοιραστούν τα κέρδη τους.
 «Όποιος έχει τις μεγαλύτερες οικονομικές δυνατότητες, ίσως τον καλέσουμε να βοηθήσει περισσότερο» είπε ο κ. Βούτσης σε εκπομπή του Mega και φυσικά τα λεφτά δε θα πάμε στο κόμμα. Αλλά ίσως κληθούν να βοηθήσουν περισσότερο μέσω αυξημένων εισφορών και συμμετοχών σε δομές αλληλεγγύης.

Πάντως, θέλησε να απλώσει και δίχτυ προστασίας στους βουλευτές του κόμματος που βρέθηκαν στην... πυρά για όσα αναφέρει το πόθεν έσχες τους. Όπως είπε, το 90% των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ είναι νέοι στην πολιτική, αυτά ήταν τα πρώτα «πόθεν έσχες» και ότι το ζητούμενο είναι αν η αύξηση της περιουσιακής κατάστασης προκαλείται από τη συμμετοχή στην πολιτική.
 σακαλώτος: Επένδυσα οικονομίες του πατέρα μου

Μέσω της προσωπικής του σελίδας στο facebook, ο Ευκλείδης Τσακαλώτος έδωσε διευκρινίσεις για τα όσα αναφέρονται στο πόθεν έσχες του.

«Ορισμένες διευκρινίσεις σχετικά με τη «συζήτηση» για το πόθεν έσχες μου:

1) Τα ποσά που επενδύθηκαν δεν αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια της κοινοβουλευτικής μου θητείας.

2) Το μεγαλύτερο μέρος αυτών των ποσών δεν αποκτήθηκε καν από εμένα. Είναι αποταμιεύσεις του πατέρα μου, στις οποίες κάποια στιγμή έγινα συνδικαιούχος.

3) Ουδέποτε ασχολήθηκα προσωπικά με τη διαχείριση των εν λόγω ποσών».

Για το πόθεν έσχες του, τοποθετήθηκε και ο Γιώργος Σταθάκης, μιλώντας στο ΒΗΜΑ FM. Όπως τόνισε: «Ας μας πουν αυτοί και ας μας αποδείξουν ότι έχουμε έστω και μία μετοχή των εταιρειών που λένε, της Blackrock ή της JP Morgan ή όποιας άλλης. Αν έχουν στοιχείο, ας το φέρουν αυτοί που το λένε. Μίλησαν για μετοχές και τον "Ελληνικό Χρυσό" και δεν ξέρω τι άλλο. Αυτά είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας και δεν έχω να πω τίποτε άλλο... Δεν είμαι μέτοχος σε καμία απολύτως εταιρεία στον κόσμο. Αμοιβαία κεφάλαια προφανώς έχω και αυτά εμφανίζονται, αλλά δεν έχουν καμία σχέση. Αν έχω αμοιβαίο κεφάλαιο που είναι δείκτης του Χρηματιστηρίου, αυτό δεν είναι μετοχή. Είναι δείκτης του Χρηματιστηρίου».
newsit.gr