Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ BLOGΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ FACEBOOK KAI ΨΕΥΤΟΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ!


Το τελευταίο διάστημα μια μικρή ομάδα bloggers έχει κηρύξει βρώμικο πόλεμο εναντίον μου αλλά και πολλών άλλων δημοσιογράφων της Κορινθίας.
 «Ξαφνικά» λοιπόν συνειδητοποίησαν  ότι για όλα τα κακώς κείμενα στην Κορινθία και στην Πελοπόννησο φταίει η Κορινθιακή δημοσιογραφία.
 Έτσι λοιπόν με παθιασμένο μίσος ( που προφανώς ‘κάτι’ κρύβει … - κοινό σημείο αναφοράς ‘αντιτατουλικοί’ ) καθημερινά κάνουν αναρτήσεις στο διαδίκτυο ρίχνοντας λάσπη στο πρόσωπο μου αλλά και γενικότερα στη sfedona.gr  που απασχολούνται και άλλα άτομα .
Βεβαίως σαν παλιά καραβάνα δεν τρομάζω , ούτε πτοούμε με τον λυσσαλέο τρόπο καταδίωξης που μου έχουν στήσει .
 Τρομάζω όμως με το αρρωστημένο μυαλό τους … που όλη μέρα ασχολείται πως θα μου σπάσει  τους κωδικούς στην ηλεκτρονική εφημερίδα , στα emails μου ,  στο λογαριασμό μου στο facebook , για να μπει  και να ανεβάσει τις κάθε λογής  ηλιθιότητες που γράφει κάθε μέρα.
Ο   blogger της Δυτικής Κορινθίας  λειτουργώντας ως διχασμένη προσωπικότητα  έφτασε σε σημείο να σπάσει κωδικό της μικρής ανήλικης κόρης μου στο facebook   για να ανεβάσει μέσα από εκεί τις διαστρεμμένες αναρτήσεις του σε βάρος μου.
Η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος φυσικά θα αναλάβει τα περεταίρω ….


Σε αυτόν λοιπόν τον blogger και  την περιθωριακή διαδικτυακή παρεούλα του έχουμε να τους στείλουμε για πρώτη και τελευταία φορά ένα μήνυμα.
 Δεν μου λέτε ρε "αντάρτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπά" που λέει και το γνωστό τραγούδι του Νίκου Πορτοκάλογλου , ρε ψευτοεπαναστάτες της πλάκας , έχετε τα κότσια εσείς να ελέγξετε την  κάθε μορφής εξουσία και να εισπράξετε καμία 20αριά μηνύσεις από Δημάρχους, Βουλευτάδες, Δεσποτάδες ,και επιχειρηματίες της διαπλοκής όπως εγώ;
Έχετε τα κότσια να ταλαιπωρείται ακόμα και την οικογένεια σας (που εμένα δόξα τω Θεώ είναι δίπλα μου σαν μια γροθιά και μου συμπαραστέκεται) και να ματώνεται οικονομικά  πληρώνοντας  κάθε λίγο και λιγάκι 500άρικα για παράβολα και δικηγόρους;
Παριστάνετε  τον επαναστάτη  του γλυκού νερού  εκ του ασφαλούς έχοντας πάνω από 5000 ευρώ μηνιαίο εισόδημα στο σπίτι σας!
Βγείτε στο μεροκάματο του τρόμου ενός δημοσιογράφου για να δείτε την γλύκα…
Να σας πω εγώ τζάμπα-μάγκες τι σημαίνει η «αλήτικη» κριτική σας για τον Περιφερειάρχη και τον αντιπεριφερειάρχη επειδή  μας έδωσε μια διαφήμιση-που την δικαιούμασταν άλλωστε – του ενός χιλιάρικου.
Γραφικοί  τύποι  είσαστε πολύ μικροί για να ασχοληθείτε με τον Κώστα και τον Γιάννη Ρομπόρα. Γιατί  όταν ο Γιάννης και ο Κώστας άνοιγαν δρόμους  και έφτιαχναν πολλά χρόνια πριν από όλους μας την πρώτη διαδικτυακή εφημερίδα εσείς κάνατε ηλεκτροκολύσεις  στα εργοστάσια και κοκτέιλ στα μπαράκια.
Όταν ο Γιάννης Λάμπρου με τα όποια λάθη του και την όποια καλόπιστη κριτική μπορεί να του ασκήσει κανείς, πούλησε όλη την περιουσία του για να δημιουργήσει την πρώτη έντυπη καθημερινή Κορινθιακή εφημερίδα το ΣΗΜΕΡΑ εσείς κάνατε ντόλτσε βίτα στις παραλίες και τρώγατε τις «αγωνιστικές» ψαρούκλες σας!
Όταν η Τζένη Σουκαρά   δημοσιογραφούσε στην Αθήνα και έκανε εκπομπές στον 9,84 εσείς  δεν ξέρατε τι είναι μικρόφωνο !
Όταν  ο Νίκος Νικολόπουλος -επίσης με τα όποια λάθη του- έκανε αγώνες και αγώνες στον δημοκρατικό χώρο χωρίς να εισπράξει το παραμικρό από αυτόν τον αγώνα του , εσείς είχατε για σύμβολά του αγώνα το  Johnnie Walker και την Absolut Vodka
Όταν ο  Θόδωρος Κοτσώνης και εγώ ανοίγαμε δρόμους σε όλη την Πελοπόννησο και δημιουργούσαμε τον πρώτο ραδιοφωνικό σταθμό και την πρώτη ελεύθερη τηλεόραση , εσείς  ήσασταν ακόμα με την τσίμπλα στο μάτι!
Θέλετε να παραστήσετε τους αγωνιστές και τους πρωτοπόρους και μόλις σας έτυχε η πρώτη ανάποδη γι αυτά που γράφετε, κατεβάσατε αμέσως τις ….επαναστατικές αναρτήσεις σας  και υπογράψατε.. δηλώσεις μετανοίας.  Ψευτοεπαναστάτες της πορδής!
Καθίστε  συντροφιά με τον κομπλεξισμό σας και την διαστροφή σας ρίχνοντας χολή σε όποιον δεν σας γεμίζει το μάτι. Γιατί λεφτά και ανέσεις μπορεί να έχετε και να το παίζεται «Ρομπέν των κουτών»-των λίγων κουτών που σας πιστεύουν...  Κοινωνική καταξίωση όμως δεν έχετε και δεν πρόκειται να αποκτήσετε ποτέ !
Γιατί η κοινωνική καταξίωση κατακτιέται με αγώνες και προσφορά μέσα στην κοινωνία και όχι πίσω από έναν υπολογιστή όλη την μέρα για να εκτονώνεται τις διεστραμμένες ορέξεις σας!

Λάκης Γιαννιδάκης
www.sfedona.gr