Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Πήρε μετάθεση από το Λουτράκι στην Κόρινθο ο διοικητής Χ. Τετράδης



Μετά από 7 χρόνια με απόφαση της Ηγεσίας διατάχθηκε
η μετάθεση μου από το Λουτράκι στην Κόρινθο. Όλα αυτά τα χρόνια οι συνεργάτες μου και εγώ προσπαθήσαμε να εκτελέσουμε τα καθήκοντα μας στα πλαίσια της νομιμότητας προβάλλοντας κύρια το ανθρώπινο πρόσωπο της Αστυνομίας.

Η πόρτα του Α.Τ. Λουτρακίου ήταν πάντοτε ανοιχτή για όλους χωρίς διαχωρισμούς και διακρίσεις προσπαθώντας καθημερινά να δίνουμε λύσεις βοηθώντας τους συμπολίτες μας στο μέτρο των δυνατοτήτων μας με τα όποια λάθη και τις όποιες παραλήψεις. Καταφέραμε να σφυρηλατήσουμε σχέση φιλίας και εμπιστοσύνης με την Κοινωνία του Λουτρακίου που είμαι βέβαιος οτι θα συνεχισθεί και με τη νέα Διοίκηση την οποία σας παρακαλώ να βοηθήσετε στο δύσκολο έργο της.

Όσο για εμένα αποχωρώ μόνο υπηρεσιακά ελπίζω προσωρινά. Η αγάπη μου για το Λουτράκι είναι δεδομένη και αυτή η σχέση δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ. Είμαι πάντοτε παρών για να βοηθήσω όπου και όποιον μπορώ. Για την στήριξη των κατοίκων της περιοχής που είχα στην τελευταία υπηρεσιακή μου περιπέτεια θέλω να εκφράσω δημόσια την «ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΜΟΥ».  Για αυτά τα 7 χρόνια θέλω να σας ευχαριστήσω όλους και όλες.

Μπ. Τετράδη

lcitynews.blogspot.gr