Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Καρυοφιλλιά Καραμπέτη για Χρυσή Αυγή: "Πρέπει ο κόσμος να απομονώσει αυτά τα μορφώματα και να τους στείλει από εκεί που ήρθαν! Ντρέπομαι σαν Ελληνίδα"



Τι λέει για την Χρυσή Αυγή...
Στο περιοδικό "ΕΓΩ" και τον Γιάννη Βίτσα, μίλησε η αγαπημένη ηθοποιός και εξομολογήθηκε τις δύσκολες στιγμές που πέρασε, ενώ σχολίασε το φαινόμενο της Χρυσής Αυγής και το προσωρινό κλείσιμο της ΕΡΤ...

-Φοβάστε;

-Φυσικά φοβάμαι...Σε καιρούς κρίσης φτάσαμε στην άνοδο του ναζισμού, που οδήγησε στον Β' Παγκόσμιο πόλεμο. Αυτήν τη στιγμή ως κοινωνία βιώνουμε την άνοδο του νέου ναζισμού. Είναι απαράδεκτο ότι η Χρυσή Αυγή έχει τόσο υψηλά ποσοστά και εκπροσωπείται στη Βουλή των Ελλήνων. Βλέπουμε συνεχώς τις προκλητικές συμπεριφορές μέσα στο ίδιο το Κοινβούλιο και βέβαια έξω στην κοινωνία με τα πογκρόμ, που εξαπολύουν εναντίον ανυπεράσπιστων και φτωχών ανθρώπων, που ήρθαν στην Ελλάδα για να βρουν μια καλύτερη ζωή, προσπαθώντας να ξεφύγουν από μια πολιτική κατάσταση τραγική στις χώρες τους...

Ντρέπομαι σαν Ελληνίδα που ήμαστε, υποτίθεται, η χώρα που δημιούργησε τον  "Ξένιο Δία", να φτάνουμε στο όριο να χαρακώνουμε τα πρόσωπα παιδιών, επειδή δεν μας αρέσει το χρώμα τους. Πρέπει ο κόσμος να αντιδράσει και να απομονώσει αυτά τα μορφώματα και σε τυχόν επόμενες εκλογές να τους στείλει από εκεί που ήρθαν",

Περάσατε οικονομικά δύσκολα ;

Ναι. Προτιμώ να κάνω μια ζωή μετρημένη, παρά πράγματα που είναι αντίθετα με τις αρχές μου. Τα χρήματα που βγάζω είναι ικανά απλώς να με συντηρούν σε μια πολύ μετρημένη ζωή.Αν δεν δουλέψω μια σεζόν δεν θα έχω να φάω..."

Ποιά είναι η πιο όμορφη και η πιο άσχημα στιγμή της ζωής σας;

Η ζωή μου είναι άθροισμα καλών και κακώ στιγμών. Η απώλεια του πατέρα μου ήταν η πιο άσχημη στιγμή, η οποία μου συνέβη σε προσωπικό επίπεδο...

zappit.gr