Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Αυτή είναι η άγνωστη τέταρτη συμμετοχή για τον ελληνικό τελικό της EUROVISION!



Μαζί με τον Alex Leon, η τραγουδίστρια που κατάγεται από μουσική οικογένεια, θα προσπαθήσει να διεκδικήσει το εισιτήριο για το Μάλμο!
Ο λόγος για την...

zappit.gr
 Τζωρτζίνα Καραχάλιου! Μια τραγουδίστρια με καταπληκτική φωνή και εμπειρίες στο τραγούδι, τόσο λόγω...οικογενειακών καταβολών, αλλά όσο και λόγω σπουδών και συνεργασιών! Μητέρα της, είναι η γνωστή Tamy από τα 60's!

Πριν δύο χρόνια ήταν φιναλίστ για τον τελικό του GREEK IDOL, δεν πέρασε όμως, (από την επιτροπή) στις...λεπτομέρειες!


Δείτε βίντεο από εμφάνισή της


Δείτε τι γράφει η ίδια στο facebook

Γειά χαρά σε όλους!!
Ευχαριστώ που επισπευτήκατε την σελίδα μου!!!
Ονομάζομαι Τζωρτζίνα Καραχάλιου, και όσο θυμάμαι τον εαυτό μου,
Ασχολούμε με την μουσική και το τραγούδι!
Καθόλου τυχαίο ,αφού κατάγομαι από μουσική οικογένεια.
Μητέρα μου, η Τάμμυ, με καριέρα στο χόρο του τραγουδιού 60ς-70ς,
Πατέρας μου, ο Νίκος Καραχάλιος, ο οποίος ασχολείται επαγγελματικα με την μουσική ως μουσικός(ηλ/κο μπάσσο).

Σε πολύ μικρή ηλικία, τελείωσα τις σπουδές μου στο αρμόνιο συγκεκριμένα στο
«electon»,κατόπιν ασχολήθηκα με το jazz piano, όπου και λάτρεψα.
Παρακολούθησα το εντατικό-επαγγελματικό τμήμα του Ωδείου «Φίλιππος Νάκας» από όπου και πήρα υποτροφία για το «Berklee Colege Of Music».


Από 18 Χρονών τραγουδάω επαγγελματικά, σε διάφορες μουσικές σκηνές και
Clubs της Αθήνας σε συνεργασία με πολλά μουσικά σύνολα, διαφόρων ειδών μουσικής,
Όπως, jazz,latin, pop, rock, soul,blues, ethnic,παραδοσιακή, έντεχνη λα’ι’κή και λα’ι’ική μουσική.
Είχα την τύχη και την τιμή, επίσης, να συνεργαστώ με πολλούς αξιόλογους καλλιτέχνες, τους οποίους ευχαριστώ για την ανεπανάληπτη εμπειρία που μου χάρισαν.
Έχω συμμετάσχει επίσης, σε μουσικές συλλογές όπως στο «Steppin’out», με το τραγούδι «Ας ερχόσουν για λίγο»,διασκευασμένο από τους, Παντελή Μπενετάτο
Και Σπύρο Παναγιωτόπουλο, στο «Cafe Paradiso vol6» στο «Peca au que quizer»(Ζήτα μου ότι θές ,στα Πορτογαλικά), στου Γιώργου Τρανταλίδι «Η αγάπη ένα φώς ακολουθεί», sountrack της ταινίας «Τρίτη νύχτα» και διάφορα άλλα….

Ονειρεύομαι στο μέλλον να καταφέρω εν μέσω της μουσικής μου, να αφήσω και εγώ το δικό μου στίγμα ,η μουσική όπως και η αγάπη πρέπει να διδονται απλόχερα, σε όλους όσους είναι σε θέση και σε διάθεση να δεχτούν..
Ελπίζω ο δρόμος μου να μου φέρει ανθρώπους που να έχουν την διάθεση να με ακολουθήσουν σε αυτό το μουσικό ταξίδι, και να θελήσουν να μοιραστούν μαζί μου εναλλακτικές μουσικές εμπειρίες….


Ζήσε όσο πιο έντονα μπορείς….και χάριζε την αγάπη σου..μέσω της μουσικής…….

Με αγάπη….Τζωρτζίνα…..

Στο δελτίο τύπου της ΕΡΤ, υπάρχει και το...εξτρά στοιχείο ότι έχει τραγουδήσει με τον Σάκη Ρουβά και τον Γιώργο Μαζωνάκη.