Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Η πριγκίπισσα Θεοδώρα ξεκίνησε γυρίσματα δίπλα στον Ρίτζ! Πρωταγωνιστεί στην θρυλική σειρά "Τόλμη και γοητεία"!

Eνταντικά γυρίσματα ξεκίνησε η πριγκίπισσα Θεοδώρα από τις 5 Σεπτεμβρίου, καθώς έχει αναλάβει πρωταγωνιστικό ρολό στη θρυλική σειρά "Τόλμη και γοητεία", η οποία προβάλλεται για τουλάχιστον 25 χρόνια.

Η Θεοδώρα υποδύεται μια όμορφη και έξυπνη γραμματέα, την Άλισον, η οποία είναι Αγγλίδα στην καταγωγή και ζεί από κοντά τις ίντριγκες, σκάνδαλα και τις πίκρες της οικογένειας Φόρεστερ. Η πριγκίπισα Θεοδώρα μιλώντας στο ολλανδικό περιοδικό Royalty, αποκάλυψε: "Πέρασα από οντισιόν και όταν μου δόθηκε ο ρόλος προετοιμάστηκα κατάλληλα γι' αυτόν."

Για την πρώτη της μέρα στο πλατό των γυρισμάτων είπε στην συνέντευξή της αναδημοσιεύει σήμερα η Real Life: ΄Ήμουν αρκετά νευρική, αλλά όλοι οι υπόλοιποι ηθοποιοί μου φέρθηκαν σαν να ήταν οικογένεια μου. Περνάω πλεόν πολύ καλά. Έχω, βέβαια, να μάθω ακόμα πολλά και είναι γεγονός όι όλοι μου φέρονται πολύ καλά.

Πώς αντιμετωπίζει τα σχόλια που ακούει για τα πρώτα επιτυχημένα βήματα της καριέρας της; " Δεν είναι αλήθεια ότι πήρα τον ρόλο στην Τόλμη και γοητεία λόγω του ονόματος μου. Είναι κάτι που αγαπώ πολύ. Ακόμα και αν ήμουν κακή ηθοποιός, κάποια στιγμή θα με απέκλειε ο χώρος. Δεν δίνω σημασία σε τέτοιου είδους σχόλια, γιατί το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να κάνω σωστά τη δουλειά μου. Ξέρω, όμως, ότι πάντα θα υπάρχουν  άνθρωποι π με προκατάληψη απέναντι μου. Για την απόφαση της να κάνει καριέρα στο Χόλιγουντ με το όνομα Θεοδώρα Ελλάδα... Το όνομα Θεοδώρα το είχα αποκτήσει απ΄όταν ήμουν στο Γυμνάσιο.\'Αλλωστε, είμαι περίφανη για την καταγωγή μου και δεν έχω κάτι να κρύψω", απάντησε η Θεοδώρα.

Πώς αντιμετώπισαν οι γονείς τηςτην απόφαση να ασχοληθεί με την υποκριτική και τώρα να πρωταγωνιστεί σε σαπουνόπερα; "Οι γονείς μου γνωρίζουν για τη συμμετοχή μου στην τηλεόραση και είναι πολύ χαρούμενοι γι΄αυτό. Θέλουν να ξέρουν πότε προβάλλονται τα επεισόδια στα οποία συμμετλεχω και συγκεντρώνονται μπροστά από την τηλεόραση για να τα παρακολουθήσουν. Δεν είμαι μια απλή πριγκίπισσα που σκοπεύει να ασχοληθεί περιστασιακά με την υποκριτική και ύστερα να την αφήσει. Είμαι σίγουρα για την επιλογή μου, έχω σπουδάσει το αντικείεμνο και η οικογένεια μου είναι δίπλα μου και με στηρίζει."