Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2023

Τεντόγλου: Κέρδισε το χρυσό στο πρωτάθλημα και ζήτησε συγγνώμη γιατί πήδηξε μόνο 8,20μ.

 tentoglou_34 

Λίγες ημέρες μετά από 8,41μ στη Γαλλία ο Μίλτος Τεντόγλου αγωνίστηκε και αποθεώθηκε επί ελληνικού εδάφους. Ο Έλληνας Ολυμπιονίκης του μήκους συμμετείχε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα κλειστού στίβου του ΣΕΦ και μέσα σε αποθέωση από 8000 θεατές κέρδισε με άνεση το χρυσό μετάλλιο. Στο πρώτο του άλμα προσγειώθηκε στα 7,95μ., το δεύτερο το έβγαλε άκυρο, αλλά στο τρίτο πήγε στα στα 8,20μ. Στη συνέχεια έκανε ένα ακόμα το οποίο μετρήθηκε στα 7,96μ. για να ολοκληρώσει τον αγώνα. Επόμενος σταθμός του την Τετάρτη το μίτινγκ της Μαδρίτης. 



Δεύτερος ήταν ο Νίκος Σταματονικολός του ΓΣ Ηλιούπολης ο οποίος είχε καλύτερο άλμα στα 7,54μ., ενώ τρίτος ήταν ο Αλέξης Αργυρόπουλος του ΓΣ Ελευθέριος Βενιζέλος με 7,22μ.

Επόμενος σταθμός του την Τετάρτη το μίτινγκ της Μαδρίτης. 

Δεύτερος ήταν ο Νίκος Σταματονικολός του ΓΣ Ηλιούπολης ο οποίος είχε καλύτερο άλμα στα 7,54μ., ενώ τρίτος ήταν ο Αλέξης Αργυρόπουλος του ΓΣ Ελευθέριος Βενιζέλος με 7,22μ.

5812841

Τεντόγλου: «Συγγνώμη, εγώ ήθελα να κάνω ένα οχταρακι για τον τίτλο»

Ο Μίλτος Τεντόγλου μιλώντας στην ΕΡΤ μετά τον τελικό ευχαρίστησε τον κόσμο για την αποθέωση και εξήγησε τον στόχο που είχε στο ΣΕΦ.

μιλκτιος_3
«Περίμενα ότι θα ήταν όπως χθες. Σήμερα μπήκα μέσα και έμεινα με ανοικτό στόμα. Ευχαριστώ όλους τους φιλάθλους που ήρθαν. Θέλω να τους πω συγγνώμη γιατί εγώ στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ήθελα να κάνω ένα πέρασμα, ήθελα να κάνω ένα οχταράκι. Ένιωσα καλά σήμερα και είπα να δοκιμάσω κάτι παραπάνω, αλλά είναι αδύνατο σε αυτό το στάδιο να πηδήξω καλά. Ηταν κακό άλμα. Ειλικρινά σας μιλάω. Δεν ένιωθα να με πετάει το πόδι μου σήμερα. Πιστεύω ότι δεν έχω καλή αίσθηση στο ξύλο. Γιατί από κάτω από εδώ υπάρχει ξύλο. Δεν έβρισκα το πάτημα καλά. Είναι μαλακό για εμένα. Πηγαίνω καλύτερα στα σκληρά. Έτσι όπως ένιωθα τα πόδια μου σε άλλο στάδιο θα πήγαινα για 8,50 και 8,60μ». Εν συνεχεία μίλησε για τους στόχους του στο Ευρωπαϊκό που ακολουθεί: «Πριν το Παγκόσμιο πρωτάθλημα στο Βελιγράδι αν δείτε τα άλματά μου είχα 8,15μ., 8,22μ. και πάω στον αγώνα και κάνω 8.50μ. Πιστεύω ότι και φέτος έτσι θα γίνει. Πάντα μου αρέσει να αγωνίζομαι στις μεγάλες διοργάνωσεις και έχω το κίνητρο. Δεν ξέρω τι να σας πω. Έχω την υγεία μου. Οι προπονήσεις πάνε καλά. Ούτε το παραμικρό δεν έπαθα. Μου έχουν πάει όλα καλά».