Χρειάστηκε να περάσουν 14 χρόνια με προβλήματα, καθυστερήσεις, αλλαγές στις συμβάσεις και τις ανάδοχες εταιρείες κατασκευή του έργου, ακυρώσεις και αναβολές προκειμένου οι κάτοικοι των Δήμων Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης και Αιγιαλείας, να δουν τις αμαξοστοιχίες του ΟΣΕ να συνδέουν τις πόλεις και τα χωριά τους. «Κάλλιο αργά παρά ποτέ» λέει μια παλιά παροιμία... Πράγματι την Τρίτη το πολύπαθο όσο και αναζοωγόνο για τις τοπικές κοινωνίες της Δυτικής Κορινθίας και της Αιγιαλείας, έργο της κατασκευής της διπλής σιδηρογραμμικής γραμμής Κιάτο - Αίγιο, συνολικού μήκους 71 χιλιομέτρων, είναι πλέον πραγματικότητα.
Εξυπηρετεί τρεις νέους, σύγχρονους σιδηροδρομικούς σταθμούς:
Ξυλοκάστρου, Ακράτας και Αιγίου, και έξι στάσεις: Διμηνιού, Λυκοποριάς,
Λυγιάς (Δερβένι), Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης.
Έχει 6 σήραγγες συνολικού μήκους 11 χιλιομέτρων περίπου, καθώς και 8
σήραγγες διαφυγής συνολικού μήκους άνω των 2 χιλιομέτρων, 13 cut &
cover, 18 σιδηροδρομικές γέφυρες και 60 ανισόπεδες διαβάσεις. Διαθέτει
τα πιο σύγχρονα συστήματα σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών, που εκτός
των άλλων εξασφαλίζουν και τη λειτουργία της γραμμής με απόλυτη ασφάλεια
για όλους.
Για το έργο - σταθμό που συνδέει σιδηροδρομικά την πρωτεύουσα με τις πόλεις και κωμοπόλεις της Βορειας Πελοποννήσου δηλωσεις ον καμερα και στη δημοσιογράφο Μαίρη Νικολοπούλου έκαναν οι πολιτικοί της Κορινθίας ( Υφυπουργος , Βουλευτές , Αντιπεριφερειάρτχες και ο Δημαρχος Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης )