Κυριακή 21 Απριλίου 2019

Νέες υποψηφιότητες με τους ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ με υποψήφιο Δήμαρχο Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης τον Σπύρο Καραβά

Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο
Νέες υποψηφιότητες δημοτικών συμβούλων ανακοινώθηκαν  από τον συνδυασμό "Ορίζοντες Δημιουργίας" με υποψήφιο Δήμαρχο Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης τον Σπύρο Καραβά.
Συγκεκριμένα υποψηφιότητα με τους "ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΪΑΣ" έθεσαν:

1)Η Μαργαρίτα Κατσάνη, ιδιωτική υπάλληλος και δημοσιογράφος:
https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/58377324_310959456248738_2761885630295179264_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent.fath5-1.fna&oh=f4784d8f7fb14ba267aceccba2783256&oe=5D37D24C"Γεννήθηκα στην Αθήνα στις 19 Μαρτίου 1983, και κατάγομαι μισή από το Σαραντάπηχο και μισή από το Φιλώτι της Νάξου. Αποφοίτησα το 2000 από το Ενιαίο Λύκειο Ξυλοκάστρου και ακολούθησα μαθήματα στη Σχολή Αθλητικής Δημοσιογραφίας του Χρήστου Σωτηρακόπουλου, όπου πήρα και το πτυχίο μου το 2004. Ήδη από το 2000 έστελνα κείμενα με τις αθλητικές δραστηριότητες του Ξυλοκάστρου στην κορινθιακή εφημερίδα "Σήμερα", ενώ παράλληλα εργαζόμουν στον ιδιωτικό τομέα.
Πριν πέντε και κάτι χρόνια αποφάσισα να επιστρέψω μόνιμα στο Ξυλόκαστρο, αφού για μια δεκαετία διέμενα Αθήνα λόγω σπουδών και εργασίας.
Βρήκα μια πόλη σε παρακμή, που δεν μου θύμιζε σε τίποτα το Ξυλόκαστρο που ήξερα από τα σχολικά μου χρόνια, κάτι μου με παρότρυνε να εκφράζω συχνά δημόσια την αγανάκτηση μου, και να ασχοληθώ με τα κοινά στις προηγούμενες εκλογές, θεωρώντας πως ένα σύστημα που μας ενοχλεί, μπορούμε να το αλλάξουμε εκ των έσω.
Με την ενασχόληση μου τα τρία τελευταία χρόνια σε τρεις από τους μεγαλύτερους συλλόγους της περιοχής, "Ηρακλή Ξυλόκαστρου", Αθλητικό Όμιλο Ξυλοκάστρου και Πολιτιστικό Σύλλογο Χοράνθη, βίωσα από κοντά τις ελλείψεις στα θέματα σοβαρών υποδομών, ειδικά για τις ευαίσθητες αναπτυξιακές ηλικίες των 6-16 ετών. Ξεπερνώντας πεπαλαιωμένες αντιλήψεις, μπορούμε συλλογικά να εργαστούμε από κοινού με φρέσκες ιδέες, ώστε μέσα από τον αθλητισμό, τον πολιτισμό και την ανάπτυξη εναλλακτικού και όχι μόνο τουρισμού, να δώσουμε πίσω στην πόλη μας την αίγλη που χάθηκε.
Διεκδικώντας προγράμματα ΕΣΠΑ και αλληλέγγυας οικονομίας μπορούμε να αναπτύξουμε συλλογικότητες που όχι μόνο θα προσφέρουν εθελοντικά έργο, αλλά θα αναπτυχθούν μέσα από αυτές και θέσεις εργασίας.
Είναι στο χέρι μας να ξεπεράσουμε εγωκεντρικά κακέκτυπα και να έχουμε μόνο στόχο μας, όλοι μαζί, μέσα από σκληρή δουλεία,επιμονή και ρήξεις, να επαναφέρουμε τον Δήμο μας σε πορεία αναπτυξιακή!"

 2) Η Βάσω Τσιπά για την εξωστρέφεια και επανεκκίνηση του Δήμου Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης!
Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάει, υπαίθριες δραστηριότητες"Γεννήθηκα στα Καρυώτικα Ξυλοκάστρου και κατάγομαι από αγροτική οικογένεια. Είμαι παντρεμένη με τον Κώστα Τσιπά και έχουμε αποκτήσει δύο παιδιά. Αποφάσισα να συμπορευτώ με τον συνδυασμό "Ορίζοντες Δημιουργίας", με επικεφαλής τον Σπύρο Καραβά, ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος για τον δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης.
Είμαι έτοιμη να προσφέρω στον τόπο που γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω, συμμετέχοντας στον κοινό αγώνα του συνδυασμού μας, για την βελτίωση της ποιότητας ζωής των συνδημοτών μας και κυρίως για το μέλλον των παιδιών μας." 

https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/56664685_1267107133445711_9143510959686418432_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent.fath5-1.fna&oh=3c6ce873642b779d414b47379893cb60&oe=5D3FD8073) Ο Ηλίας Δούσκας, σύμβουλος επενδύσεων από το Δερβένι.
"Ο Σπύρος Καραβάς είναι ένας νέος άνθρωπος, με φρέσκιες ιδέες, με όραμα και με όρεξη για δουλειά και αυτά τα στοιχεία με κέρδησαν και επέλεξα να συμπορευτούμε" δηλώνει ο Ηλίας Δούσκας που συμπληρώνει ότι έχει την ίδια οπτική σε πολλά θέματα με τον υπ. δήμαρχο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης.
"Υπάρχει μια γενικότερη έλλειψη σχεδιασμού για το Δερβένι, μια έλλειψη οράματος" διαπιστώνει για την ιδιαίτερη πατρίδα του ο Ηλίας Δούσκας, ο οποίος θεωρεί ότι υπάρχει τόσο στο Δερβένι όσο και στο Ξυλόκαστρο "μια εικόνα εγκατάλειψης" μια και δεν έχουν γίνει έργα εδώ και χρόνια!
"Για να έρθει ανάπτυξη δεν την παρακαλάς. Πρέπει να δημιουργήσεις έργα και προϋποθέσεις, ώστε να προσελκύσεις τον επενδυτή" καταλήγει ο Ηλίας Δούσκας, καλώντας τους συνδημότες και συνδημότισσες του από όλο το Δήμο αλλά και ειδικότερα από το Δερβένι να υποστηρίξουν τους "Ορίζοντες Δημιουργίας" για ένα καλύτερο αύριο, για όλους, κυρίως, όμως, για τους νέους και τα παιδιά μας!" 
4) ο Θανάσης Νούλας και
5) η Αγγελική Μαλαχάτη λογοθεραπεύτρια από το Ξυλόκαστρο.
https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/57774953_309802483031102_6646061479348928512_n.jpg?_nc_cat=103&_nc_ht=scontent.fath5-1.fna&oh=eaf086d6e5bb955160d2326ab317123a&oe=5D3FF067"Γεννήθηκα στο Ξυλόκαστρο το 1982 και είμαι κόρη του Περικλή και της Βασιλικής Μαλαχάτη. Είμαι έγγαμη με τον Σπύρο Χατζηγεωργιάδη και έχουμε αποκτήσει 2 κόρες την Κασσάνδρα 5 και τη Βασιλική 2,5 ετών.
Σε ηλικία μόλις 14 ετών είχα την τιμή να αποτελέσω μέλος της πρώτης αποστολής που συμμετείχε στην αδελφοποίηση του 2ου Γυμνασίου Ξυλοκάστρου με το Heinrich Schliemann Gymnasium της πόλης Furth της Γερμανίας. Δύο χρονια αργότερα διακρίθηκα και συμμετείχα στο πρόγραμμα EUROSCOLA, πραγματοποιώντας επίσκεψη στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο στο Στρασβούργο. Αποφοίτησα από το Ενιαίο Λύκειο Ξυλοκάστρου και εισήχθηκα στη Σχολή Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας από όπου και αποφοίτησα το 2005. Παράλληλα θέλοντας να διευρύνω τις γνώσεις μου ολοκλήρωσα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές με εξειδίκευση στις Επιστήμες της Αποκατάστασης.
Μιλάω αγγλικά, γερμανικά και γαλλικά, ενώ επίσης κατέχω τις βασικές δεξιότητες επικοινωνίας της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας Ε.Ν.Γ. .
Από το 2005 δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στον τόπο μου ως λογοθεραπεύτρια, διατηρώντας Κέντρο Ειδικών Θεραπείων. Έχω εργαστεί στο ΑΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας ως εργαστηριακός συνεργάτης, ενώ τα τελευταία 3 χρόνια έχω δημιουργήσει ένα Κέντρο Ειδικών Θεραπειών και στην Ακράτα Αχαίας. Ήμουν μέλος του ΚΕ.ΚΟΙ.ΨΥ., Κέντρου Κοινωνικής Ψυχιατρικής προσφέροντας εθελοντικά βοήθεια σε συμπολίτες μου που είχαν ανάγκη των υπηρεσιών μου. Επίσης σε συνεργασία με συλλόγους πραγματοποιώ ομιλίες με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού πάνω σε θέματα που αφορούν κυρίως παιδιά. Νιώθω πολύ τυχερή για όλα όσα εισπράττω μέσα από το επάγγελμα μου. Η λεκτική επικοινωνία είναι το στοιχείο εκείνο που διαφοροποιεί τον άνθρωπο από τα υπόλοιπα όντα. Η κατάκτηση του λόγου από παιδιά και ενήλικες με προβλήματα είναι κάτι το οποίο με κάνει ευτυχισμένη. Είναι υπέροχο που μέσα από τη δουλειά μου μπορώ να προσφέρω τόσα πολλά. Στόχος μου, τα άτομα με δυσκολίες να γίνονται όσο πιο αυτόνομα και λειτουργικά γίνεται.
Η αγάπη μου για τον τόπο μου, τον οποίο έχω εγκαταλείψει μόνο για τις σπουδές μου καθώς και η αγάπη μου για τα παιδιά και το συνάνθρωπο γενικότερα μου έδωσαν την ώθηση να ασχοληθώ με το θεσμό της τοπικής αυτοδιοίκησης. Η εικόνα που αντικρύζουμε καθημερινά δεν αξίζει στον ευλογημένο τούτο τόπο, δεν αξίζει σε όλους εμάς. Για να αλλάξει η κατάσταση δεν αρκούν τα λόγια, χρειάζονται έργα. Οφείλουμε να βάλουμε φρένο σε ότι μας δυσαρεστεί και να αγωνιστούμε δραστικά, χωρίς να περιμένουμε να εμφανιστεί ο από μηχανής θεός. Σίγουρα η κρίση επηρέασε και συνεχίζει να επηρεάζει, δεν μπορεί όμως να αποτελεί δικαιολογία για την στασιμότητα και την οπισθοδρόμηση που παρατηρούμε στον τόπο μας. Νέες τεχνολογικές εφαρμογές, καινοτομίες, επιδοτούμενα προγράμματα θα βοηθήσουν στην εξέλιξη του Δήμου μας, σε όλους τους τομείς, πολιτισμό, τουρισμό, αθλητισμό, αγροτική ανάπτυξη, καθημερινότητα., δίνοντας του και πάλι τη θέση που του αξίζει.
Ο Δήμος Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης έχει ανάγκη από ανθρώπους οι οποίοι θα έχουν τη θέληση να προσφέρουν, να βοηθήσουν και να υπηρετήσουν πράττοντας τα αυτονόητα και βασιζόμενοι στην ανιδιοτέλεια. Ας οδηγήσουμε λοιπόν το δήμο μας στη σωστή τροχιά.... Για εμάς τους ίδιους, για τα παιδιά μας, για τους γονείς μας...."