Κυριακή 21 Απριλίου 2019

Περιοδείες στα χωριά του Δήμου Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης από τον υποψύφιο Δημαρχο με την Σύμπραξη Δημοτών Φάνη Μπρακούλια, Υποψηφιότητες...
















https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/57355483_2421460988072834_3868971007695912960_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent.fath5-1.fna&oh=75ef88e5f1a08d537cae89a52c687eb2&oe=5D6E46E8

Συνεχίζει τις περιοδείες του στα χωριά του Δήμου Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης ο υποψήφιος Δήμαρχος με την "Σύμπραξη Δημοτών" Φάνης Μπρακούλιας, Ο κ. Μπρακούλιας με υποφηφίους του συνδυασμού του, επισκέφθηκε την Ρίζα όπου έτυχε θερμής υποδοχής, καθώς επίσης  την Κορφιώτισσα ,τις Βρυσούλες , την Συκια , τον Πύργο και το Ζεμενό παρουσιάζοντας το πρόγραμμά του.
 Υποψήφιος  με τον Φάνη Μπρακούλια, ο Άγγελος Γαρούφος από τη Λυκοπορια ό οποίος στο βιογραφικό του αναφέρει"


Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάει, κάθεται, γυαλιά και εσωτερικός χώρος". Είμαι παντρεμένος με τη Μαρία Τριγάζη και έχω δύο παιδιά, την Ελένη και τη Νότα, ηλικίας 26 και 29 ετών.
Είμαι πτυχιούχος του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου Πατρών, του τμήματος Ανθρωπιστικών Σπουδών, με ειδίκευση στον Ελληνικό πολιτισμό.
Εργάζομαι ως σταθμάρχης Α’ στον ΟΣΕ, με συνδικαλιστική δράση από το 1986 έως και σήμερα. Διατηρώ αμείωτο το ενδιαφέρον μου, εδώ και χρόνια, για συμμετοχή σε όλους τους κοινωνικούς και πολιτικούς αγώνες καθώς και στα πολιτιστικά δρώμενα της περιοχής.
Ανέκαθεν είχα ανεπτυγμένο το ενδιαφέρον μου για τα κοινά. Έχοντας διατελέσει Αντιδήμαρχος του Δήμου Ευρωστίνης, γνωρίζω άμεσα τα προβλήματα του τόπου μας και τις ανάγκες των συμπολιτών μας.
Η πολυετής εμπειρία μου στην αυτοδιοίκηση, η γνώση καθώς και η αγάπη για τον τόπο μου, αποτέλεσαν αφορμή για τη συμμετοχή μου ως Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στις επερχόμενες εκλογές με το συνδυασμό του Φάνη Μπρακούλια «Σύμπραξη Δημοτών Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης».
Ευελπιστώ και θέλω να βοηθήσω έναν έμπειρο αυτοδιοικητικό σαν τον Φάνη Μπρακούλια, προκειμένου από κοινού με τους συνυποψήφιούς μου, να βάλουμε τον Δήμο σε τροχιά ανάπτυξης, με το βλέμμα στο μέλλον, ένα μέλλον ευοίωνο και προσοδοφόρο για όλους.
Δεσμεύομαι ώστε να προχωρήσουμε άμεσα και έμπρακτα στις αλλαγές που χρειάζεται ο Δήμος μας για να βελτιωθεί η καθημερινότητα και το βιοτικό επίπεδο του τόπου μας.

Τα λόγια μας πράξεις!
Επίσης υποψηφιοι είναι

ο Χρήστος Δεΐσης από το Θρομφαρί, η γνωστή ταγουδίστρια Μαίρη Τζαβάρα,από το Ξυλόκαστρο, ο Χρήστος Καμπάρδης από το Ζεμενό, ο Γεώργιος Μπαρδούλης από το Ξυλόκαστρο, ο Σπυρος Μετεβελής από το Πύργο, ο Τάκης Σταύρου από τα Ροζενά, η Κέλυ Αδαμ από το Πιτσά, ο Γιώργος Ραχανιώτης παλαιός γενικός αρχηγος του Ηρακλή Ξυλοκάστρου, από την Πελλήνη, η Πωλίνα Δημοπούλου -  Κυριάκου από το Πιτσα, και ο προϊστάμενος στον Αγροτικό Συνεταιρισμό Δερβενίου – Ευρωστίνης Παναγιώτης Πλιάκας από το Ξυλόκαστρο.