Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

ΕΛΕΝΗ ΜΠΕΚΟΥ: "Αποδέχομαι το κάλεσμα του Πελοπίδα Καλλίρη και συμπορεύομαι μαζί του για έναν ισχυρό Δήμο με ανθρώπινο προσωπο."


 
Φίλες και φίλοι,
Αγαπητοί μου συγχωριανοί !
Ύστερα από μια πολυετή καριέρα ως ανώτατο Βιομηχανικό - Διοικητικό Στέλεχος ,γύρισα στην γενέτειρά μου ,τον Σολομό.Με την παρότρυνση σας ασχολήθηκα με τα κοινά ως Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου ,για το Πολιτιστικό και Κοινωνικό έργο του οποίου είμαι υπερήφανη , και με την υποστήριξή σας ανέλαβα και Πρόεδρος της Κοινότητος Σολομού το 2014.
Πέντε χρόνια τώρα , αγωνίζομαι να θέσω τις υποδομές εκείνες που θα εξασφαλίσουν την βελτίωση της σκληρής καθημερινότητος ,αλλά και για τα έργα
εκείνα που θα φέρουν την ανάπτυξη και την ευημερία στον τόπο μας.
Από γραφείο σε γραφείο , από υπηρεσία σε υπηρεσία.Επιστολές ,Υπομνήματα ,Μελέτες.

Πολλά τα όνειρά, μεγάλο το όραμά! 
Έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου , για να υπηρετήσω το καλό του χωριού μου. Κατέθεσα τις γνώσεις μου ,τις εμπειρίες μου ,επιστράτευσα όλες τις ικανότητές μου.
.
Δυστυχώς ..προσέκρουσα στο σύστημα που διέπει το Πολιτικό κατεστημένο σε όλα του τα επίπεδα ,το οποίο με τοποθέτησε "απέναντι" και με θεώρησε "αντίπαλο".
 Έτσι το έργο μου είναι μόνο μέσα από τον Πολιτιστικό Σύλλογο.
Τα τελευταία τέσσερα χρόνια το γραφείο του αντιπεφεριάρχη Πελλοπίδα Καλλίρη ήταν για μένα το μετερίζι, όπου έδινα τον δικό μου αγώνα για το συμφέρον της Κοινότητος μου. Αφουγκράστηκε την αγωνία μου για τον Σολομό.Επισκέφτηκε τρεις φορές το χωριό μας με τους μηχανικούς και είδε από κοντά τα προβλήματά μας,τα οποία μπήκαν στο στόχαστρο για λύση.
Το ενδιαφέρον του αυτό ,μου έδωσε δύναμη να συνεχίσω.
Η ενασχόληση με τα κοινά για μένα είναι Κοινωνική προσφορά. Δια τούτο αποδέχομαι το κάλεσμα του Πελοπίδα Καλλίρη και συμπορεύομαι μαζί του για έναν ισχυρό Δήμο με ανθρώπινο προσωπο.Για να ολοκληρώσω το όραμά μου για τον Σολομό ,αλλά και για όλες τις μικρές Τοπικές Κοινωνίες. 
Εάν νομίζετε ότι έχω τις δυνατότητες , γίνετε αρωγοί στην νέα μου αυτή προσπάθεια, για το καλό του τόπου μας.
Με εκτίμηση και πάντα δίπλα σας.

Ελένη Μπέκου


ΠΕΛΟΠΙΔΑΣ ΚΑΛΛΙΡΗΣ