Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019

ΦΙΛΙΩ ΓΚΙΛΛΑ: "Τολμώ ένα βήμα παραπάνω, συμμετέχοντας στις προσεχείς δημοτικές εκλογές,συμπορεύομαι με τον Πελοπίδα Καλλίρη και στηρίζω την υποψηφιότητά του για το Δήμο Κορινθίων.".



ΔΗΛΩΣΗ
ΦΙΛΙΩΣ ΓΚΙΛΛΑ
 Για όλους όσους παρά τα καθημερινά προβλήματά μας επιλέγουμε να υιοθετήσουμε ως τρόπο ζωής την αγάπη για την ευθύνη, την ευθύνη που ο Ν. Καζαντζάκης περιέγραψε συγκλονιστικά «Να λες: εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ θα φταίω», η συμμετοχή στα κοινά, με
αγώνα και μεράκι, είναι μονόδρομος.
Το να φτιάξουμε έναν καλύτερο κόσμο για τα παιδιά μας, ξεκινάει από τα μικρά, καθημερινά πράγματα και φτάνει μέχρι τη διεκδίκηση και επίτευξη των μεγάλων, των σπουδαίων. Αναλαμβάνοντας αυτή την ευθύνη, με συναίσθηση καθήκοντος και υποχρέωσης, συμμετείχα πάντα σε συλλογικότητες, αλλά και ομάδες εκπροσώπησης.
Τολμώ ένα βήμα παραπάνω, συμμετέχοντας στις προσεχείς δημοτικές εκλογές, με μια ομάδα και έναν επικεφαλής, με τους οποίους μοιράζομαι την ίδια συναίσθηση της ευθύνης και συναντίληψη στους τρόπους και τα μέσα εκπλήρωσής της.
Με αγάπη για τον τόπο μου και τους ανθρώπους του, με υπευθυνότητα και αγωνιστικότητα, συμπορεύομαι με τον Πελοπίδα Καλλίρη και στηρίζω την υποψηφιότητά του για το Δήμο Κορινθίων. Για το Δήμο που μας αξίζει.
Φιλιώ Γκίλλα
Δημόσιος Υπάλληλος (Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου)
πρ. Δημοτική Υπάλληλος