Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2019

Ο Γρηγόριος Στυλιανάκης στηρίζει τον Πελοπίδα Καλλίρη για υποψηφιο Δημαρχο Κορινθίων.

https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=40fc3ecc9e&attid=0.2&permmsgid=msg-f:1623625043685709931&th=1688465ff950986b&view=fimg&realattid=f_jrbv0kkq1&disp=thd&attbid=ANGjdJ_T3cVMTAugdEYfyVNWlzB69Djiy0ED0IoOCJUTvYiKtSaufuv-yUGy0eZC0imdXdbGoRAe-sqbgHZNXNTv_n9B5OA98KQQETGhZ5MIKEuV1YQ02S8krQ8uJTU&ats=2524608000000&sz=w1024-h654
ΔΗΛΩΣΗ
ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΑΚΗ
Η συμμετοχή μου στα δημοτικά δρώμενα του τόπου μας στοχεύει στην ανάληψη του μεριδίου ευθύνης που μου αναλογεί ως πολίτη, στην αναγκαία και  έμπρακτη ανανέωση του πολιτικού προσωπικού και του (πολιτικού) τρόπου σκέψης που κυριαρχούσε τόσα χρόνια στο Δήμο Κορινθίων.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Κόρινθο, ενώ τα τελευταία χρόνια κατοικώ στο Λέχαιο, κι έτσι γνωρίζω από κοντά τα προβλήματα και τις ιδιαιτερότητες του Δήμου μας.
Με τις οργανωτικές και διοικητικές ικανότητες που έχω αποκτήσει εργαζόμενος επί είκοσι και πλέον χρόνια στον Τραπεζικό κλάδο της Κορίνθου, μα πάνω απ’ όλα με τις αρχές και αξίες που μου εμφύσησαν οι γονείς μου, Γεώργιος Στυλιανάκης και Δέσποινα Λαζοπούλου- Κλάδη, είμαι έτοιμος να προσφέρω στον τόπο μου, με ανιδιοτέλεια και αφοσίωση.
Στις προσεχείς δημοτικές εκλογές, συμπορεύομαι με τον Πελοπίδα Καλλίρη και στηρίζω την υποψηφιότητά του για το Δήμο Κορινθίων. Για το Δήμο που μας αξίζει.
Σε αυτή την προσπάθεια, ευχαριστώ από την καρδιά μου τη σύζυγό μου, Πόπη Καραβά και τις δύο κόρες μου, για την αναντικατάστατη στήριξη.
                                                Γρηγόριος Στυλιανάκης
Τραπεζικός
Μέλος Νομαρχιακής Διοικούσας Επιτροπής Νέας Δημοκρατίας-
(Υπεύθυνος Εκλογικής Ετοιμότητας ΝΟ.Δ.Ε. Ν.Δ.)